4 بهمن 1391
شماره خبر: 19111

ارائه رایگان خدمات چشم پزشکی به پرسنل شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارائه رایگان خدمات چشم پزشکی به پرسنل شهرداری کرج


سپیدارآنلاین: مشاور شهردار و سرپرست اداره رفاه و درمان و بیمه شهرداری کرج از ارائه خدمات چشم پزشکی رایگان به پرسنل شهرداری کرج خبرداد.
غلامرضا راموز گفت: با توجه به همکاری و مشارکت فی مابین اداره رفاه و درمان و بیمه شهرداری کرج با مجموعه ارائه دهنده خدمات چشم پزشکی چوپار، نسب به بهره گیری پرسنل شهرداری از آیتم های این مجموعه پزشکی اقدام شد. وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و موافقت های صورت گرفته، معاینات تخصصی چشم به صورت رایگان توسط این مجموعه درمانی برای پرسنل و کارمندان مجموعه مدیریت شهری انجام می شود. این مسئول، گستردگی علم چشم پزشکی را یادآور شد و با بیان اینکه، برطرف کردن بیماری های مربوط به چشم باید به صورت کاملا تخصصی و با تکیه بر بهره گیری از تجهیزات پزشکی مجهز انجام شود، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع فوق، ارائه بهترین خدمات چشم پزشکی به پرسنل از طریق همکاری با مجموعه تشخیص بیماری های چشمی چوپار در راس برنامه های اداره رفاه و درمان و بیمه شهرداری کرج قرار گرفت.
راموز ادامه داد: بر این اساس مقرر شد پرسنل شهرداری کرج از طریق مجموعه های مشخص شده از سوی این مجوعه نسبت به پیگیری درمان های چشمی خود اقدام کنند.
تخفیف 45 درصدی خرید عینک های طبی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود