27 آبان 1391
شماره خبر: 15184

سازمان پسماند كرج برترين غرفه در دومين نمايشگاه بين الملي بازيافت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 سازمان پسماند كرج برترين غرفه در دومين نمايشگاه بين الملي بازيافت شد

سپیدار آنلاین: سازمان مديريت پسماند شهرداري كرج به عنوان برترين غرفه در دومين كنفرانس و نمايشگاه بين المللي بازيافت، پسماند و بيومس انتخاب شد.
اين نمايشگاه با محوريت مديريت پسماندهاي عادي، شهري، روستايي، نخاله هاي ساختماني، پسماندهاي عفوني و ويژه پزشكي، مديريت پسماندهاي نفت، گاز و پتروشيمي، مديريت پسماندهاي بيومس، كشاورزي و فرآورده هاي تجديدپذير، پسماندهاي صنعتي، معدني و خودرو برگزار شد. در اين نمايشگاه سازمان مديريت پسماند شهرداري كرج در راستاي تحول در مديريت پسماند و انتقال تجارب علمي به ديگر شهرهاي كشور، برترين سازمان مديريت پسماند در كشور شد.
مدني موفق ترين مدير در مديريت پسماند كشور
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري كرج به عنوان برترين و موفق ترين مدير در حوزه مديريت پسماند كشور انتخاب شد. همايون رضا مدني، با اشاره به برنامه ريزي، مديريت و هماهنگي ميان مردم و مسئولان عنوان كرد: تحول در حوزه مديريت پسماند در راستاي پاكيزگي و حفظ محيط زيست از مهمترين وظايف اين سازمان است. اين مسئول با تاكيد بر انتقال تجارب مسئولان كشور با يكديگر، اتحاد و مشاركت را از ديگر عوامل موفقيت دانست و افزود: ارتقا كيفيت كاري به تبادل تجارب مي انجامد. وي در خصوص توسعه و فرهنگ سازي عنوان كرد: امروزه توسعه بدون توجه به طبیعت موجب بروز خسارات جبران ناپذیری در محیط زیست شده است که باید در این راه فرهنگ سازی صورت گیرد. مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري كرج، بيان كرد: توسعه پایدار دارای ابعاد مختلف و گسترده فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است که رسیدن به آن مستلزم فرهنگ سازی قوی است. مدني با تاكيد بر اينكه محور توسعه پايدار، انسان خلاق، هماهنگ و فعال است، دانش و دانايي را ركن اصلي فرهنگ و فرهنگ را ركن اصلي توسعه عنوان كرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود