11 آبان 1394
شماره خبر: 151995

کمیته پدافند غیرعامل شهرداری کرج بیانیه صادر کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کمیته پدافند غیرعامل شهرداری کرج بیانیه صادر کرد


به دنبال برگزاری موفق نخستین همایش پدافند غیرعامل در حوزه مدیریت شهری، کمیته اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری کلانشهر کرج با صدور بیانیه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور چشمگیر مسئولان ارشد استانی و شهری و فرماندهان نظامی و انتظامی در این رویداد اعلام کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
" اولین همایش پدافند غیرعامل در استان البرز با دستور شهردار کرج را برگزار نمودیم. هدف همایش، آموزش پدافند غیرعامل و ایجاد هماهنگی بین مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای دستیابی به مدیریت یکپارچه پدافند غیرعامل در حوزه شهری بوده است. استقبال و حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی در این همایش نشان داده است که پتانسیل و بستر لازم در استان وجود دارد تا از حوزه ذهنی عبور کرده و اصول و ضوابط پدافند غیرعامل را در کلانشهر کرج عینیت بخشیم. در این راستا نیازمند اعمال مدیریت استاندار مجرب استان البرز هستیم تا مدیریت یکپارچه در مقوله پدافند غیر عامل عملیاتی گردد. بنده به عنوان دبیر همایش از شرکت کنندگان در این نشست تشکر می کنم و انشاء الله سخنرانی های تخصصی این همایش را در قالب کتاب و سی دی منتشر خواهیم کرد.
محمد صفری – مشاور شهردار و دبیر کمیته اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری کرج "
یادآور می شود، اولین همایش پدافند غیرعامل در حوزه مدیریت شهری با حضور جمع کثیری از مسئولان استانی، شهرستانی و شهری در محل سالن جلسات مجتمع میلاد شهرداری کرج برگزار شد و طی آن دغدغه ها و الزامات این روش دفاعی غیر نظامی در هفته پدافند غیرعامل مورد بازخوانی قرار گرفت. آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، سردار استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان، عزیز اکبریان و محمد جواد کولیوند، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فاضلیان مدیرکل دادگستری استان و شاکرمی دادستان شهرستان کرج، مدیران کل ادارات ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز، محمود دادگو رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، علی ترکاشوند شهردار کرج و جمعی از معاونان، مدیران مناطق 12 گانه، مدیران عامل سازمانها و مدیران ستادی از جمله حاضران در این همایش نیم روزه بودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود