12 آبان 1394
شماره خبر: 152111

پل مکمل حصارک به نام " شهدای حصارک" مزین شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پل مکمل حصارک به نام " شهدای حصارک" مزین شد


جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمود دادگو و با حضور اعضای شورای شهر تشکیل شد؛ در این جلسه علنی با نظر موافق اعضا پل مکمل حصارک به نام " شهدای حصارک " نامگذاری شد.
جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز مصادف با سه شنبه دوازدهم آبانماه جاری با حضور اعضای شورا، شهردار کرج و معاون فنی و عمرانی شهرداری تشکیل جلسه داد؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نیز به عنوان میهمان در این جلسه حضور یافت و از نزدیک در جریان بررسی لوایح و مصوبات شورای شهر قرار گرفت. بنابراین گزارش، لوایح و موضوعات مختلفی در صحن علنی امروز شورا مطرح شد که موضوع نامگذاری پل مکمل حصارک واقع در میدان حصارک کرج از جمله این موضوعات بود که نام "شهدای حصارک " بین اسامی پیشنهاد شده از سوی اعضای شورا برای این پروژه عمرانی انتخاب شد و به تصویب رسید. ضرورت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح خوارزمی نیز از دیگر لوایحی بود که به بحث و بررسی و تبادل نظر اعضا رسید و موافقین و مخالفین این پروژه به بیان نظرات خود پرداختند. رئیس کمیسیون عمران با اعلام موافقت جهت اجرای این پروژه اظهار داشت: رضایت شهروندان از اجرای پروژه های عمرانی و تامین نیازهای شهری آنها نشان از عملکرد خوب مدیریت شهری دارد؛ این مهم همچنین حاکی از آن است که شورای چهارم در اجرای پروژه های عمرانی عملکرد خوبی داشته است.
لزوم انجام مطالعات کارشناسی برای اجرای طرح های عمرانی
سعید فیروزگاه با تاکید بر اجرای مطالعات کارشناسی و رفع عیوب در اجرای پروژه ها اذعان داشت: بررسی کارشناسانه در اجرای پروژه های عمرانی موجب به حداقل رسیدن مشکلات و رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه ها می شود و اگر به هر دلیلی اصول فنی در اجرای پروژه های شهری رعایت نشود، پارلمان شهری ملزم به پاسخگویی به شهروندان است. وی یادآور شد: خوشبختانه اجرای پروژه های عمرانی در شهر با سرعت مطلوبی در حال اجرا می باشد که این امر نشان از عملکرد خوب شورای شهر دار، اعضای شورا نباید اجازه دهند عملکرد مدیریت شهری زیر سوال برود. بهنام محمودی دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرج معتقد بود آغاز اجرای پروژه مذکور باید در سال 95 بخورد، زیرا با شروع فصل سرما خرابی های معابر و خیابانها شهروندان را در تردد با مشکل مواجه خواهد کرد.
کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است
عضو کمیسیون عمران شورای شهر نیز با تاکید بر لزوم اجرای پروژه خوارزمی، کلانشهر کرج را به عنوان کارگاه عمرانی معرفی کرد و گفت: اجرای طرح های عمرانی در شهر ضروری است اما در طراحی آن در طرح تفصیلی کارشناسان مربوطه به گونه ای عمل نمایند که مشکلی در اجرای پروژه ها ایجاد نشود و درواقع پروژه ها به صورت رینگی اجرایی شوند. شهردار کرج در پایان این مذاکرات اظهار داشت: پروژه تقاطع خوارزمی در ابتدای شورای چهارم در قیود پروژه مکمل حصارک دیده شده است از این رو به علت مدیریت زمان پیشنهاد می شود اگر اعضای شورا موافق اجرای این طرح می باشند با تصویب لایحه مذکور و موافقت افزایش 25درصدی اعتبار عملیات اجرایی این پروژه آغاز گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود