14 مرداد 1393
شماره خبر: 126837

از روند اجرای پروژه شهدای دانش آموز بازدید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

از روند اجرای پروژه شهدای دانش آموز بازدید شد


روند اجرای پروژه زیرگذر دانش آموز با حضور علی ترکاشوند شهردار کرج، اعضای شورای اسلامی شهر، علی اصغر کمالی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری و جمعی از کارشناسان عملیات اجرایی بازدید شد.
شهردار کرج در روند این بازدید به اهمیت پروژه زیرگذر دانش آموز اشاره کرد و با بیان اینکه این پروژه از جمله مهمترین پروژه های شهری است، گفت: تغییرات صورت گرفته اجرای تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز را از تقاطع روگذر شمالی- جنوبی به زیرگذرشرقی-غربی تغییر داد. ترکاشوند بیان کرد: با انتخاب پیمانکار و عبور از پروسه های قانونی، اجرای پروژه زیرگذر دانش آموز عملیاتی شد و اکنون نیز با جدیت و اهتمام ویژه ای که در مدیریت شهری وجود دارد، امیدواریم افتتاح و بهره برداری از این پروژه زودتر از موعد مشخص شده انجام شود. وی از اهداف مهم مدیریت شهری کرج را تسریع و تعیین تکلیف نهایی پروژه های عمرانی شهر ذکر و عنوان کرد: اتمام عملیات عمرانی پروژه زیرگذر شهدای دانش آموز با توجه به نیاز کرج به اجرای پروژه های عمرانی از جمله پروژه مذکور، در دستور کار شهرداری قرار دارد.
بلوار دانش آموز زودتر از موعد افتتاح می شود
شهردار کرج گفت: بهره برداری زود هنگام پروژه های شهری ضمن تحقق اولویت ها و اهداف مدیریت شهری تسریع در اجرای طرح های کلان عمران شهری را ممکن می سازد ضمن آنکه رضایت شهروندان نیز به صورت مطلوب جلب می شود. ترکاشوند با ارزیابی مثبت از اجرای پروژه شهدای دانش آموز عنوان کرد: شهروندان کرجی به ویژه ساکنین محله دولت آباد از خروجی ها و آیتم های اجرای این طرح منتفع می شوند ضمن آنکه بار ترافیک شهری به تبع بهره برداری از این زیرگذر به نحو مطلوبی کاهش می یابد. در این بازدید محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر، علی حاج کاظم، ابوالحسنی، شریفی، غلامرضایی، روح الله کیان و وحیدی از اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود