28 آبان 1391
شماره خبر: 15235

بسیج امکانات و منابع برای رفع آبگرفتگی ها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بسیج امکانات و منابع برای رفع آبگرفتگی ها

سپیدار آنلاین: شهردار کلانشهر کرج تاكيد کرد: مناطق 12 گانه تحت پوشش شهرداری با بسیج تمام امکانات و منایع موجود نسبت به رفع مشکلات و معضلات آبگرفتگی سطح شهر اقدام کنند.
سید علی آقازاده در جلسه شورای برنامه ریزی در جمع مدیران، معاونان و مسئولان شهرداری های مناطق با تاکید بر این مهم، افزود: تحقق این مهم با توجه به آغاز بارش های فصلی بسیار حائز اهمیت است. وی در ادامه با اشاره به آمادگی شهرداری به منظور رفع مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر، عنوان کرد: تمرکز مدیران مناطق شهرداری بر اجرای طرح های مربوط به رفع مشکل آبگرفتگی های ناشی از بارندی امری بسیار مهم است که باید مد نظر قرار گیرد. این مسئول، فراهم آوردن بسترهای ایمن به منظور تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور عابرین در ایام بارندگی را مهم ارزیابی کرد و افزود: مدیریت شهری تاکید ویژه ای بر تحقق این مهم دارد. آقازاده بیان کرد: از مهمترین مسائلی که در ارتباط با رفع آبگرفتگی های سطح معابر شهری باید مد نظر مسئولین ذیربط قرار گیرد، شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای رفع نواقص است. وی با یادآوری بارندگی اخیر به آماده باش تمامی نیروهای خدمات شهری در مناطق 12 گانه شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص برنامه ریزی برای مهیا کردن کیسه های ماسه و نمک برای تمامی مناطق 12 گانه است. این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: لایروبی نهرهای اطراف بلوارهای اصلی شهر از دیگر اقدامات مهمی است که شهرداری برای اجرای آن آمادگی کامل دارد. آقازاده تصریح کرد: همه مناطق با بسیج کلیه امکانات و منابع نسبت به شناسایی نقاط آبگیر و حادثه خیز به منظور رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی سطح معابر اقدام کنند.
چاله های سطح معابر ساماندهی شوند
شهردار کرج در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر بهسازی و بازسازی معابر شهری، عنوان کرد: رویکرد مدیریت شهری به ویژه پس از راه اندازی کارخانه آسفالت، ارتقاء کیفیت و بازسازی معابر شهری بوده است که این مهم در حال حاضر توسط مسئولان ذیربط در حال اجرا می باشد. آقازاده با بیان اینکه، شهرداری از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به منظور ارائه خدمات بهینه در زمینه های مختلف به شهروندان اقدام می کند، افزود: از جمله این اقدامات ایجاد زیرساخت های شهری است. وی، لزوم توجه و رسیدگی به معابر مشکل دار شهری از سوی مدیران مناطق را یادآور شد و گفت: سیاست اجرایی کردن طرح نهضت آسفالت و رفع چاله های شهری در کرج با هدف تامین زیرساخت‌های لازم شهری از مهمترین مباحثی است که باید در سرفصل های مهم کاری مدیران منظور شود. این مسئول با بیان اینکه، چاله های ایجاد شده ناشی از بارش ها باید در اسرع وقت اصلاح شود، عنوان کرد: برنامه ریزی به منظور لکه گیری آسفالت معابر به ویژه پس از بارندگی ها امری مهم محسوب می شود. آقازاده عنوان کرد: اجرای طرح‌های زیرساختی و زیربنایی از جمله آسفالت و مرمت معابر باید در راستای اجرای دیگر پروژه‌های عمرانی شهر صورت گیرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود