18 آبان 1394
شماره خبر: 152468

عملیات جدولگذاری معابر آق تپه در منطقه 12 شهرداری کرج آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات جدولگذاری معابر آق تپه در منطقه 12 شهرداری کرج آغاز شد


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج گفت: در راستای سهولت تردد و جلب رضایت شهروندان، عملیات جدولگذاری معابر فرعی آق تپه در این منطقه آغاز شد.
مجید کمالی نژاد عنوان کرد: عملیات نوسازی و بهسازی جداول معابر فرعی آق تپه در منطقه 12 شهرداری کرج با توجه به فرسوده شدن جداول این محدوده و داشتن عمری 30 ساله آغاز شده است.
مدیر منطقه 12 شهرداری کرج، اظهار داشت: عملیات مذکور در خیابان چهارم غربی انتهای خیابان مطهری در حال اجرا می باشد که این اقدامات با توجه به مشکلاتی نظیر عرض كم معابر و حجم بالای آبهای سطحی در این محدوده با تلاش حوزه عمران منطقه و استفاده از ماشین آلات عمرانی و نیروهای خدماتی انجام می شود. کمالی نژاد، هدف از اجرای پروژه را ارتقای سطح كیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری دانست و گفت: تسهیل در تردد، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های شهر از دیگر اهداف اجرای اینگونه طرح ها می باشد. وی به ادامه عملیات جدول گذاری در دیگر معابر منطقه 12 شهرداری کرج تا پایان سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: این عملیات با هدف تامین نیازهای به حق شهروندان و افزایش رفاه حال آنها در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است. این مسئول شهری، در بخشی دیگر از سخنان خود به عملیات ساخت چشمه های بهداشتی در پارک الغدیر واقع در محدوده آق تپه منطقه 12 شهرداری کرج، اشاره کرد و گفت: این عملیات تا امروز پیشرفت فیزیکی قابل قبولی را داشته است. مدیر منطقه 12 شهرداری کرج در پایان افزود: اجرا و احداث پروژه عمرانی پارک الغدیر در آق تپه با توجه به حجم بالای جمعیت در این محدوده و نیاز به افزایش سرانه های فضای سبز صورت گرفته است که عملیات مذکور درحال آماده سازی است و در آینده ای نزدیک در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود