19 آبان 1394
شماره خبر: 152529

بلوار دانش مهرشهر به نام سردار شهید " مهدی دشتبان زاده " نامگذاری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بلوار دانش مهرشهر به نام سردار شهید " مهدی دشتبان زاده " نامگذاری شد


با حضور تنی چند از مسئولان ارشد شهری کرج، مراسم رونمایی تابلو بلوار "شهید دشتبان زاده" ( بلوار دانش) واقع در منطقه 4 شهرداری این کلانشهر برگزار شد.
مراسم رونمایی از تابلوی بلوار "شهید دشتبان زاده" در منطقه 4 شهرداری کرج با حضور مسئولان ارشد شهری و خانواده این شهید بزرگوار برگزار و با دستان مادر این شهید والامقام، رونمایی از تابلوی مذکور انجام شد. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در حاشیه این مراسم، عنوان کرد: با توجه به سکونت خانواده این شهید بزرگوار در منطقه و درخواست امام جمعه مهرشهر مبنی بر نامگذاری بلوار دانش به نام شهید دشتبان زاده، کمیته نامگذاری معابر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج مصوبه ای را در این زمینه به تصویب رساند و ساخت و نصب تابلو توسط سازمان زیباسازی شهرداری انجام شد.
سید رضا فیض ضمن قدردانی از حضور خانواده شهید دشتبان زاده در مراسم مذکور، اظهار داشت: خانواده شهداء بنا به فرموده امام خمینی (ره) چشم و چراغ ملت هستند که همه مردم باید به وجود این بزرگواران افتخار کنند. این مسئول بیان کرد: نسل جدید باید بداند آسایش و امنیت امروز را مرهون ایثارگری ها، فداکاری ها و شهادت کسانی هستند که در هشت سال جنگ تحمیلی خالصانه در راه خدا جنگیدند تا نسل آینده به دور از تهدیدها در آرامش زندگی به سر ببرند و میهن عزیزمان را به عزت و سربلندی برسانند. وی، گفت: ارزش ها و آرمان های شهداء باید به صور گوناگون در نسل های جامعه تجلی پیدا کند که این امر بر اساس فرهنگ هر جامعه قابل تعریف و ترویج بوده و در جوامع مختلف به تناسب برخورداری از امکانات، منتقل می شود. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در پایان، اضافه کرد: مسئولان ارشد شهری و استانی می توانند از طریق تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی از جمله نام گذاری خیابانها، کوچه ها ، المان ها و اماکن به نام شهداء گوشه ای از فداکاری های شهدا را به مردم نشان دهند و یاد آنها را برای همیشه زنده نگهدارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود