23 آذر 1393
شماره خبر: 133547

تابلوهای تصویری شهداء در کوچه های منطقه یک شهرداری کرج نصب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تابلوهای تصویری شهداء در کوچه های منطقه یک شهرداری کرج نصب شد


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته نامگذاری معابر، 6 کوچه در این منطقه به نام شهدای گلگون کفن مزین شد.
مصطفی خدابین با اشاره به اینکه نامگذاری خیابان ها و کوچه ها نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم یک شهر است، عنوان کرد: بنا بر مصوبه کمیته نامگذاری معابر منطقه 1 شهرداری کرج، تعدادی از کوچه های این منطقه به نام شهداء مزین شدند. مدیر منطقه 1 شهرداری کرج اظهار داشت: نامگذاری این کوچه ها با نصب تابلوهای تصویری از این شهیدان والامقام اجرایی شده است. وی، اسامی کوچه های مزین شده به نام شهداء را کوچه های شهیدان احمد رجبعلی، حاج علی اربابی، نصرالله پالیزپیشه، صاحبعلی دوستی، محسن حسن پور و حسن شجاعی عنوان کرد. خدابین بیان کرد: تمام تلاش شهرداری در نامگذاری کوچه ها، خیابان ها و اماکن شهری به نام مقدس شهداء بر این این است تا فرهنگ ایثار و شهادت را مورد توجه قرار دهد. این مسئول گفت: نامگذاری خیابان ها و کوچه ها به اسامی شهدایی که خانواده های معظم آنها در همان کوچه ها سکونت دارند، انجام می شود.
خدابین در پایان یادآور شد: نصب تابلوی خیابان ها و کوچه هایی که تابلوهای آنها فرسوده و یا به دلایلی مفقود گردیده است، پس از بررسی های لازم انجام می شود و همچنین کوچه هایی که نیاز به مصوبه در کمیته نامگذاری دارند پس از تصویب نسبت به آن اقدام می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود