20 آبان 1394
شماره خبر: 152662

آذر ماه؛ موعد افتتاح پل مکمل شهید سلطانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آذر ماه؛ موعد افتتاح پل مکمل شهید سلطانی


عضو شورای اسلامی شهر کرج از تلاش برای گشایش پل مکمل شهید سلطانی در نیمه نخست آذر ماه جاری خبر داد و این اقدام را در روان سازی ترافیک در جاده پرتردد ملارد موثر دانست.
داود وحیدی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: کلنگ این پروژه اواخر سال گذشته به زمین زده شد و با توجه به ترافیک شدید محور شمال – جنوب و برعکس، قرار گرفتن آن زیر بار ترافیکی به روان سازی ترددها در این شریان ارتباطی کمک شایانی می کند. عضو پارلمان شهری کرج ادامه داد: به حمد الهی و با کار و تلاش جهادی صورت گرفته، در مقطع زمانی کنونی پروژه ها در موعد مقرر یا زودتر از آن به بهره برداری می رسند و تمام سعی و تلاش ما بر این اصل متمرکز بوده است که فضای اقتصاد شهری از فضای اقتصادی کشور تاثیر نپذیرد و روند خدمات رسانی به شهر و شهروندان بدون وقفه ادامه داشته باشد.
وحیدی اذعان داشت: جاده ملارد یکی از گلوگاه های ترافیکی استان البرز است که روزانه چند 10 هزار تردد از این محور صورت می پذیرد و همین امر، مدیریت شهری کرج را بر آن داشت تا برای احداث پل مکمل شهید سلطانی اقدام نماید و اکنون با گذشت حدود یک سال، شاهد قرار گرفتن آن در مدار بهره برداری می باشیم. این مسئول شهری در بخش دیگری از سخنانش به انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری کرج و بانک شهر اشاره و خاطر نشان کرد: بر این اساس، کلیه بدهکاران حقیقی و حقوقی شهرداری کرج پس از دریافت معرفی نامه قادر به مراجعه به یکی از شعب بانک شهر جهت دریافت تسهیلات بوده و از این طریق، بدون دربرگیری جریمه نقدی قادر به پرداخت بدهی خود خواهند بود. به گفته وی، بانک شهر برای افرادی که در چهار قسط و ظرف 24 ماه قادر به بازپرداخت اقساط وام بانکی خویش باشند، سود و کارمزدی در نظر نخواهد گرفت اما اگر این این سقف زمانی رعایت نشود، بایستی در چارچوب های مشخص شده عمل شود. این عضو شورای اسلامی شهر کرج همچنین گفت: بانک شهر نیز در ازای ارایه این خدمت ویژه به بدهکاران حقیقی و حقوقی شهرداری کرج، 23 درصد از کل مبلغی که تحت عنوان وام بانکی در اختیار این افراد قرار می دهد را کسر و مابقی را به حساب خزانه واریز می نماید که در اصل، پرداخت کارمزد این تسهیلات بانکی تا بازه زمانی 24 ماهه بر عهده مدیریت شهری خواهد بود. وحیدی در پایان گفت: از این گذر، ضمن رونق بخشی به ساخت و سازها و صنعت ساختمان، شاهد جذب نقدینگی به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و خدماتی خواهیم بود، چرا که در حال حاضر چندین طرح کلان در دست اقدام می باشد که با تامین نقدینگی، می توان شرایط بهتری را برای افتتاح آنها مهیا ساخت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود