23 آبان 1394
شماره خبر: 152825

لزوم خرید ماشین آلات تخصصی برای سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم خرید ماشین آلات تخصصی برای سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج


نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه اجاره برخی خودروهای سازمان خدمات موتوری به صورت مداوم هزینه های گزافی را به سازمان تحمیل می کند بر ضرورت خرید این خودروها تاکید کرد.
مریم قهرمانی در بازدید از سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج ضمن اعلام رضایت از عملکرد این سازمان در راستای آمادگی در برابر بارش باران، ایجاد سیلاب و آبگرفتگی ها اظهار داشت: وظیفه سازمان خدمات موتوری تعامل با حوزه هایی از جمله خدمات شهر، پسماند، عمران، آتش نشانی و سازمان پارکها و فضای سبز است که این سازمان تا کنون اهتمام ویژه ای نسبت به انجام این مهم داشته است.
این عضو شورا باز کردن مسیرهای پوشیده از برف را از دیگر وظایف این سازمان ذکر و با اشاره به اینکه استفاده از روش های سنتی و نمک پاشی برای آسفالت مضر است، عنوان کرد: سازمان خدمات موتوری به هر منطقه یک گریدر (برف روب) اختصاص داده و هر منطقه نیز یک گریدر اجاره ای در اختیار دارد که این امر نشان دهنده اهمیت نگهداری آسفالت توسط این سازمان می باشد. وی در خصوص خودروهای اسقاطی موجود در انبار سازمان گفت: ضروری است این خودروها که استفاده ای برای سازمان ندارد فروخته شده و خودروهایی که موجب درآمد زایی می شوند، خریداری شوند. نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، گفت: با توجه به کارکردهای خودروی بابکت در پروژه های عمرانی خریداری و غنی سازی سازمان از این خودرو را از ضروریات است. قهرمانی افزود: تامین ماشین آلات کارآمد برای سازمان خدمات موتوری و استفاده سازمان از تجهیزات مدرن به عنوان پشتیبان موتوری در تمام بخش های مدیریت شهری، موجب تسریع در اجرای پروژه های شهری و عمرانی می شود. در پایان این بازدید رحیمی، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج ضمن تقدیر از نگاه مثبت اعضای شورا نسبت به عملکرد این سازمان، توضیحاتی در خصوص برنامه های جاری به ویژه در فصل زمستان و اقدامات صورت گرفته در این زمینه ارائه داد. این مسئول، آماده باش 11 دستگاه گریدر، تهیه ماسه و نمک زمستانی و اورهال تمام دستگاه های تخصصی نمک پاش و برف روب را از مهم ترین اقدامات سازمان خدمات موتوری در فصل زمستان عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود