3 دی 1393
شماره خبر: 134141

آماده باش کامل تیم های عملیاتی سازمان خدمات موتوری برای بارش های زمستانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آماده باش کامل تیم های عملیاتی سازمان خدمات موتوری برای بارش های زمستانی


سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از آماده باش کامل تیم های عملیاتی این سازمان در فصل زمستان و بروز بحران های احتمالی خبر داد.
حسین عطایی با اعلام این خبر به بارش شب گذشته نیز اشاره کرد و گفت: طی بارش شب گذشته تمام دستگاه ها و نیروهای سازمان در حال آماده باش بودند که در این عملیات 21 دستگاه خودروی سنگین فعالیت داشتند. این مسئول با اشاره به اینکه 12 دستگاه گریدر مخصوص نمک پاشی و 9 دستگاه نمک پاش در سطح مناطق 12 گانه شهرداری کرج در حالت آماده باش هستند، اظهار داشت: به منظور اجرای بهتر عملیات برف روبی، ستاد حوادث نیز در مجموعه کاری خدمات موتوری شهرداری کرج تشکیل شده است.
وی میزان ماسه، نمک صنعتی و نمک کریستال ذخیره سازی شده جهت پخش در معابر به هنگام بارش برف را به ترتیب، 2 هزار و 290، دو هزار و 800 و 940 تن اعلام کرد و افزود: نمک صنعتی و ماسه به صورت مخلوط توسط گریدرها و نمک کریستال توسط نمک پاش ها در سطح مناطق 12 گانه پخش خواهد شد. سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، بازدید مستمر از تمام موتورپول ها و ایستگاه های حمل زباله و اطمینان از آمادگی تمام دستگاه های نمک پاش را به منظور ارائه خدمات مطلوب در هنگام برودت هوا از ضروریات عنوان کرد. عطایی با اشاره به اینکه عملیات زمستانی در شهرداری کرج همه ساله با شروع فصل زمستان و احتمال بارش برف و باران و یخبندان جاده ها آغاز می شود، اظهار داشت: سازمان خدمات موتوری به عنوان یکی از زیرمجموعه های معاونت خدمات شهری، در راستای رفاه و آسایش شهروندان به منظور تردد بدون دغدغه در معابر شهر تلاش می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود