24 آبان 1394
شماره خبر: 152859

مهلت ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده در کرج 15 روز تمدید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مهلت ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده در کرج 15 روز تمدید شد


مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج از تمدید 15 روزه ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده در این کلانشهر خبر داد.
پرویز اسکندری در نشستی که با معاونت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و سوخت کشور در محل سازمان تاکسیرانی برگزار شد به شرایط ثبت نام خودروهای فرسوده اشاره و بیان کرد: ثبت نام تنها مخصوص خودروهای مدل 75 به پایین و 76 تا 84 است. این مسئول با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته تنها توسعه ناوگان به تعداد 300 دستگاه صورت گرفته و شرایط نوسازی ناوگان تاکنون فراهم نبوده اظهار داشت: امروز با کمک معاونت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و سوخت کشور توانستیم به منظور نوسازی تعداد قابل توجهی تاکسی اقدام کنیم. وی با بیان اینکه ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده طبق زمانبدی و برنامه ریزی انجام و زمان ثبت نام خودروها بر اساس مدل آنها تعیین شد، گفت: با توجه به اینکه 16 آبان زمان ثبت نام به اتمام رسیده و این مهم 15 روز تمدید شده است، قابل ذکر است که دارندگان خودروهای فرسوده با مدل ماشین های مذکور می توانند طی این 15 روز به سازمان به منظور ثبت نام تاکسی اقدام کرده و این مدت زمان تمدید شده مختص مدل ماشین خاصی نیست.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج در خصوص مزیت های نوسازی تاکسی های فرسوده خاطر نشان کرد: به منظور تحقق این مهم وام 24 میلیونی در اختیار رانندگان قرار می گیرد و آنها این وام را با کار مزد چهار درصد به بانک برمی گردانند که این موضوع کمک شایانی به اقتصاد آنان می کند. اسکندری با تاکید بر ساخت بسترهای حمل و نقل آسان و ایمن برای شهروندانی که ناوگان تاکسی را به عنوان وسایل جابجایی برای سفرهای درون شهری خود انتخاب می کنند، عنوان کرد: ارتقای سطح ایمنی به واسطه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از مهم ترین اهداف اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده است. این مسئول در پایان سخنان خود تعداد پذیرش افراد در ثبت نام تاکسی های فرسوده را هزار و 400 مورد ذکر و بیان کرد: با پیش بینی های صورت گرفته این احتمال وجود دارد که پذیرش تا هزار و 700 مورد نیز برسد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود