13 شهریور 1390
شماره خبر: 1319

پايان مهلت ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

پايان مهلت ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده در کرج

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج، مهلت ثبت‌نام رانندگان تاکسی‌های فرسوده در سامانه نوسازی را تنها تا پایان شهریور ماه جاری عنوان کرد.
كريم افشار با اعلام اين خبر اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده مدل 79 تا پایان ماه جاری است و مالکین تا مهلت یاد شده فرصت دارند با در دست داشتن کپی برگ سبز خودرو به سازمان تاکسیرانی مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به تاریخ شروع ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده در اول مهرماه سال گذشته‌ خاطرنشان کرد: در این مدت یک هزار و 220 دستگاه تاکسی فرسوده برای تعویض خودرو ثبت‌نام کردند.
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری از تبدیل 662 دستگاه تاکسی در اجرای طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده در کرج خبر داد و افزود: مابقی تاکسی‌های مشمول این طرح که اقدام به ثبت‌نام در سامانه نوسازی کردند در حال انجام مقدمات اجرایی و مراحل اداری اجرای طرح هستند.
افشار تصریح کرد: مالکان تاکسی‌های فرسوده فقط تا مهلت تعیین شده فرصت دارند برای انجام امور اداری ثبت‌نام به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند در غیر این صورت مالکان تاکسی‌های فرسوده خود مسئول تبعات و مشکلات ناشی از عدم ثبت‌نام به موقع در سامانه نوسازی هستند.
وی تأکید کرد: در صورت عدم مراجعه در مهلت تعیین شده ضمن باطل شدن کارت سوخت این خودروها از تردد آنها نیز جلوگیری می‌شود.
نايب ریس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری با تاکید بر تامین بسترهای حمل و نقل آسان و ایمن برای شهروندانی که به وسیله ناوگان تاکسیرانی جابه‌جا می‌شوند، عنوان کرد: افزایش ضریب ایمنی به واسطه نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی با محوریت تاکسی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده است.
وی ارتقاي مبلمان شهری کرج را ضروری عنوان کرد و افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی نقش بسزایی در این مهم دارد.
افشار اظهار داشت: به واسطه اجرای طرح تبدیل خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان تاکسیرانی، جابه‌جایی مسافران نیز به نحو شایسته‌تری صورت می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج، خدمت‌رسانی مطلوب و مورد نیاز به شهروندان را اساس و شالوده اقدامات سازمان تاکسیرانی کرج خواند و تصریح کرد: سازمان با همه توان در مسیر تحقق این مهم گام بر‌می‌دارد.
افشار با بیان اینکه طی دو سال گذشته ميانگين سنی ناوگان تاکسيراني کرج 12 سال بود، افزود: این در حالی است که هم‌اکنون این میانگین به 8 سال رسيده است.
وی گفت: این مهم به واسطه نوسازي و بازسازي ناوگان تاکسيراني که به همت مسئولان ذي‌ربط صورت گرفته است.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود