25 آبان 1394
شماره خبر: 152958

پرسنل سامانه 137 شهرداری کرج با مفاهیم جدید خدمات رسانی آشنا شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پرسنل سامانه 137 شهرداری کرج با مفاهیم جدید خدمات رسانی آشنا شدند


پرسنل سامانه 137 شهرداری کرج با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی در یکدوره آموزشی شرکت کردند و با موضوعاتی از قبیل: فن بیان، سخنوری، مدیریت استرس و قوانین و مقررات شهری بیش از پیش آشنا شدند.
این دوره آموزشی با هماهنگی و همکاری اداره آموزش شهرداری کرج برگزار شد و طی آن پرسنل و کارکنان سامانه 137 (فوریت های خدمات شهری) با موضوعات و مباحثی که به ارتقای سطح دانش، تخصص و توانمندی ایشان کمک کند، آشنا شدند. مدرسان این دوره حول محور فن بیان، سخنوری، مدیریت استرس و قوانین و مقررات شهرداریها به تدریس پرداختند و حاضرین با طرح دیدگاه ها، دغدغه ها و سوالات خویش، حضوری پرشور و علاقمندانه را رقم زدند. مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در همین ارتباط به خبرنگار ما گفت: آموزش از لازمه های اصلی موفقیت است و چنانچه در جهت بروز رسانی اطلاعات و ارتقای سطح دانش و آگاهی حرکت نکنیم، قطعاً از قافله پیشرفت عقب خواهیم ماند. شبیر اربابی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی از تاکیدات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج می باشد که فلسفه وجودی سامانه 137 (فوریت های خدمات شهری) نیز تحقق حداکثری همین مهم است و با ارایه آموزش های نوین به کارکنان و اپراتورهای این سامانه، در مسیر رشد سازمانی و ارتقاء بهره وری گام برداشته ایم. وی ادامه داد: خوشبختانه اداره آموزش شهرداری کرج در برگزاری دوره های آموزشی (مبتدی و حرفه ای) همکاری لازم را با این معاونت داشته و پس از انجام بررسی های میدانی و گفتگو با کارکنان نسبت به احصاء نیازهای آموزشی ایشان اقدام نموده و سپس برنامه ریزی های لازم در راستای ارتقای دانش سازمانی صورت می پذیرد. اربابی در پایان خاطر نشان کرد: جهان کنونی به سرعت در حال تغییر و تحول است و چه بسا عمر برخی نرم افزارها و داده های علمی حتی بیشتر از یک روز نیست و اگر خدمات رسانی به شهروندان شریف را با استانداردها و تجهیزات روز دنیا تطبیق ندهیم، به موفقیت چشمگیری دست نخواهیم یافت و رضایت عمومی نیز جلب نمی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود