12 آذر 1394
شماره خبر: 154010

عملیات های عمران شهری با صرف بیش از 480 میلیون ریال اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات های عمران شهری با صرف بیش از 480 میلیون ریال اجرایی شد


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از اجرای عملیات جدول گذاری و حفر چهار حلقه چاه جذبی در این منطقه با اعتباری بالغ بر 480 میلیون ریال خبر داد.
عباس سعیدی کیا عنوان کرد: حوزه عمران منطقه 5 شهرداری کرج با هدف مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های شهر و تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان عملیات جدولگذاری به طول 650 متر را اجرایی کرد. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری، هدایت و جمع آوری آبهای سطحی، ارتقای سطح کیفی معابر و خدمات رسانی به شهروندان از دیگر اهداف اجرای این عملیات بود. سعیدی کیا افزود: بر این اساس پس از بررسی و مطالعات کارشناسی، عملیات جدول گذاری در خیابان بهار شرقی کوچه مهتاب، گلستان چهارم و پنجم و بلوار حدادی خیابان نیروی انتظامی در متراژ 650 متر و به صورت کانیو در دستور کار قرار گرفت که با اعتباری بالغ بر 400 و پنجاه میلیون ریال طی دو هفته گذشته به اتمام رسید. این مسئول گفت: همچنین حفر چهار حلقه چاه جذبی به منظور جمع آوری آبهای سطحی در نقاط حساس منطقه که در مجموع اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال را به همراه داشته است از دیگر اقدامات واحد عمران منطقه 5 شهرداری کرج می باشد.
وی در پایان بیان کرد: عملیات جدول گذاری در خیابان یاسمن یکم واقع در بلوار یاس و خیابان اختر شرقی واقع در بلوار 45 متری گلشهر نیز در دست اقدام می باشد که این روند همچنان در سطح معابر منطقه ادامه دارد تا موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان را فراهم کرده و توسعه و آبادانی هر چه کیفی تر شهر را محقق کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود