30 آبان 1391
شماره خبر: 15420

استقرار نیروهای خدماتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استقرار نیروهای خدماتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از استقرار نیروهای خدماتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان خبر داد.
سعید صفری در جلسه هماهنگی با این نیروها اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به عزاداران حسینی نیروهای خدماتی در میادین اصلی شهر و خیابان‌های مهم مستقر می‌شوند.
وی ادامه داد: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی نیز این خدمات دو‌چندان شده و این نیروها در حوالی امامزاده‌ها نیز مستقر می‌شوند. این مسئول ادامه داد: اقدامات لازم به منظور سیاه‌پوش شدن تمامی میادین و محلات کرج اندیشیده شده است. وی اضافه کرد: ریسه‌بندی و بنرهایی به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی در سطح شهر نصب شده است. معاون خدمات شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نذورات مردم دو‌چندان می‌شود و اغلب این نذورات در سطح شهر پخش خواهد شد لذا این نیروهای خدماتی به منظور ارائه خدمات به مردم و همچنین جمع‌آوری ظروف یکبار مصرف و دیگر خدمات در سحط شهر مستقر می‌شوند. وی گفت: البته رعایت بهداشت و پاکیزگی توسط مردم نباید فراموش شود لذا باید شهروندان و عزاداران تا حد امکان ظروف یک بار مصرف را در سطل‌های زباله بیندازند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود