6 آذر 1391
شماره خبر: 15579

تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی برای پاکسازی شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی برای پاکسازی شهر

سپیدار آنلاین: مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از تلاش شبانه روزی هزار و 200 نفر از نیروهای خدماتی برای پاکسازی شهر طی روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد.
حمید ایزدبین اظهار داشت: در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی، معاونت خدمات شهری شهرداری با همکاری مناطق 12 گانه اقدامات لازم را برای ارائه خدمات به عزاداران انجام دادند. وی افزود: در این زمینه از سوی این معاونت ایستگاه های صلواتی در چهار نقطه شهر و در مسیر تجمع بزرگ عاشوراییان برپا شد.
نصب 50 بنر تسلیت و عزاداری در معابر شهر
این مسئول به سیاه پوش کردن خیابان شهید بهشتی در این ایام نیز اشاره و عنوان کرد: در این زمینه حدود 50 بنر تسلیت در مسیر تجمع بزرگ عاشوراییان نیز نصب شد. ایزدبین به استقرار جایگاه میهمانان و پیشکسوتان و پیرغلامان اهل بیت و فضاسازي شهر با همکاری سازمان زیباسازی خبر داد و افزود: در ایام مذکور از 10 دستگاه خودوی خدمات شهری نیز برای انجام امور استفاده شد.
تلاش شبانه روزی 1200 پاکبان برای نظافت شهر
مدیر هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهر معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اظهار داشت: طی روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی که شهروندان و تکایا و حسینیه ها اقدام به پخش نذورات خود کردند، ظروف یکبار مصرف چهره شهر را تغییر داد. وی افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی هزار و 200 نفر از پاکبانان معاونت خدمات شهری، تمامی ظروف از سطح خیابانها جمع آوری و معابر پاکسازی شدند. این مسئول یادآور شد: صبح امروز تمامی معابر شهر پاکسازی و برای حضور کارمندان و دانش آموزان در ساعات ابتدایی روز آماده بود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود