17 آذر 1394
شماره خبر: 154301

65 درصد بودجه شهرداری کرج جذب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

65 درصد بودجه شهرداری کرج جذب شد


مدیر امور مالی شهرداری کرج از تحقق 65 درصدی بودجه درآمدی این دستگاه خبر داد و گفت: کلیه پرداخت های پرسنل شهرداری شامل دستمزد و حقوق همکاران در حوزه ستاد مرکزی، مناطق، سازمانها، خدمات شهری و فضای سبز تا پایان آبان ماه سال جاری تسویه شده است.
محمد احمدی با اعلام این خبر، عنوان کرد: به رغم تمامی مشکلاتی که شهرداری ها در جذب بودجه و منابع مالی خود دارند، شهرداری کرج موفق شده است تا به امرور 65 درصد از بودجه درآمدی خود را جذب کند که تحقق این موضوع طی چند سال اخیر با توجه به شرایط اقتصادی حاک در کشور بسیار موفقیت آمیز بوده است. مدیر امور مالی شهرداری کرج ضرورت اصلاح نظام درآمدی سازمان شهرداریها به منظور رسیدن به درآمدهای منطقی و پایدار در این سازمان خدمات رسان را مهم ارزیابی کرد و گفت: تحقق این مهم موجب تسهیل و پیشبرد سیاستهای مدیریت شهری در عرصه های مختلف به ویژه توسعه زیر ساختهای شهری می شود؛ مهیا کردن زمینه هایی جهت رسیدن به راه های مناسب درآمدزایی همچنین اتخاذ روشهایی به منظور کاهش هزینه ها از جمله تدابیر مهمی است که برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری لازم می باشد.
پرداخت حقوق و دستمزد کلیه پرسنل شهرداری کرج تا پایان آبان ماه
مدیر امور مالی شهرداری کرج بیان کرد: اداره کل امور مالی شهرداری کرج در سال جاری موفق شده است که کلیه پرداخت های پرسنلی شامل دستمزد و حقوق همکاران را در حوزه ستاد مرکزی، مناطق، سازمانها، خدمات شهری و فضای سبز پرداخت کند و در این زمینه هیچ معوقه ای را نداشته باشد. احمدی اظهار داشت: برنامه زمان بندی شده برای پرداخت حقوق پرسنل این دستگاه در حوزه اداره کل امور مالی به این شکل در نظر گرفته شده است که از مورخ بیست و هفتم تا سی ام هر ماه حقوق همکاران در ستاد مرکزی و مناطق ونیروهای امانی پرداخت می شود. این مسئول افزود: حداکثر تا پنجم هر ماه حقوق پرسنل سازمانها و دهم لغایت پانزدهم هر ماه همزمان با ارائه صورت وضعیت از حوزه خدمات شهری پرداختی کارگران هم صورت می گیرد. وی بیان کرد: اداره کل امور مالی شهرداری کرج آمادگی آن را دارد که در صورت آماده بودن صورت وضعیت کارگران خدمات شهری حقوق این نیروها را همزمان با پرسنل پرداخت کند.
تحقق 99 درصدی بازپرداخت تسهیلات به بانکها
احمدی در بخشی دیگر از سخنان خود، خاطر نشان کرد: تا به امروز 99 درصد از تسهیلات دریافتی شهرداری کرج از بانک ها تسویه شده که این امر در میان سایر کلانشهر ها به دلیل عدم معوقه به موسسات مالی باعث کسب رتبه برتر شهرداری این کلانشهر در زمینه مذکور شده است. مدیر امور مالی شهرداری کرج در پایان یادآور شد: پرداخت 200 میلیارد تومان از تسهیلات دریافتی شهرداری کرج به مبلغ دویست و 80 میلیارد تومان در سال 92، گواه بر برتری و موفقیت این دستگاه در میان سایر کلانشهرها دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود