25 آذر 1394
شماره خبر: 154691

اجرای طرح تونل مشترک انرژی ضامن ساماندهی شبکه های خدمت رسانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای طرح تونل مشترک انرژی ضامن ساماندهی شبکه های خدمت رسانی است


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت : ایجاد کانال های انرژی با هدف ساماندهی شبکه های خدمات شهری، امری ضروری جهت خدمات دهی و از بین بردن برخی مشکلات از جمله حفاری و حیف و میل بودجه شهری است.
داوود وحیدی اظهار داشت: بحث تونل مشترک انرژی برای برای تاسیسات شهری، بارها در شورا مطرح شده و در حال حاضر در مرحله مطالعه قرار دارد که امیدواریم با شناسایی موانع و رفع آن اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه با راه اندازی تونل مشترک انرژی نیازی به حفاری معابر با هدف ارائه خدمات اعم از آب، برق، گاز، فاضلاب و غیره نیست، افزود: عدم تحقق این مهم با آغاز فصل بارندگی و تشدید مسائل اینچنینی نارضایتی شهروندان و تحمیل هزینه های گزافی را در بر داشته است. وحیدی، یکنواخت نبودن زیرساخت ها در معابر شهری و پیاده رو ها را متاثر از حفاری های پی در پی دانست و گفت: تخریب های پی در پی برای تعمیر خطوط انتقال نیرو در پیاده رو ها سبب می شود مالکان تمایل چندانی به هزینه کردن برای نوسازی حاشیه بناهای شخصی خود نداشته باشند و اغلب در صدد هستند برای نوسازی به ارزانترین روش ممکن اقدام کنند زیرا هر لحظه امکان دارد خیابان ها و پیاده رو ها توسط یک شرکت برای تعمیر خطوط انتقال نیرو تخریب شود. این عضو پارلمان شهری تشریح کرد: اجرای این مهم باید به دست شهرداری ها و کمک سایر دستگاه های خدمات رسان با هدف یکپارچه سازی و بهسازی زیرساخت های شهر از جمله شبکه برق ، مخابرات، آب و فاضلاب و غیره صورت پذیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود