25 آذر 1394
شماره خبر: 154694

معضل آبگرفتگی شهر جدی گرفته شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 معضل آبگرفتگی شهر جدی گرفته شود


نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، اجرای طرح های کاربردی در خصوص جلوگیری از آبگرفتگی در سطح شهر در زمان بارش های فصلی را لازم و ضروری دانست.
مریم قهرمانی در این زمینه گفت: متاسفانه در بارش های اخیر شاهد آبگرفتگی هایی در سطح شهر بودیم که مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به وجود آورده و لزوم رفع این مهم در جهت تامین حقوق شهروندی الزامی است. وی افزود: حوزه عمران و خدمات شهری مدیریت شهری که از حوزه های مهم و تاثیر گذار در خدمت رسانی مدیریت شهری است موظف می باشد با اتخاذ تمهیدات و طرح های کاربردی از بروز حوادث در مواقع بارندگی جلوگیری نموده تا دیگر شاهد اعتراضات و گلابه های شهروندان در خصوص عدم خدمت رسانی مناسب نباشیم. این عضو شورا در بخش دیگری از سخنان خود موضوع دستفروشان را مورد بحث قرار داد و گفت: متاسفانه اکثر شهرهای کشور با این معضل شهری دست و پنجه نرم می کنند که باید در جهت ساماندهی آن تمهیدات ویژه ای اتخاذ شود. قهرمانی گفت: در حال حاضر دست فروشی در نقاط مختلف شهر به عنوان یک تهدید می باشد که مدیریت شهری باید با بررسی های کارشناسی این تهدید را به فرصت تبدیل کند تا کمتر شاهد آلودگی های بصری و نازیبایی های شهری باشیم.
وی اختصاص زمین شهری جهت ساماندهی دست فروشان را یکی از راهکارهای مناسب جهت کاهش این معضل شهری دانست و افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از دست فروشان از این طریق کسب درآمد می کنند مدیریت شهری در راستای حمایت از آنها و همچنین ایجاد چرخه اقتصادی برای شهر با تامین مکان مناسب برای این قشر آرامش در کسب و کار این افراد تامین می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود