1 آذر 1391
شماره خبر: 15476

هیچ درختی به بهانه طرح های عمرانی در جهان نما قطع نمی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

هیچ درختی به بهانه طرح های عمرانی در جهان نما قطع نمی شود

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: هیچ درخت سالمی به بهانه اجرای طرح های عمرانی در مناطق تحت مدیریت این سازمان از جمله پارک جهان نما قطع نمی شود.
عباس زارع در خصوص قطع درختان پارک "جهان نما" کرج تصریح کرد: هیچ درخت سالمی که در مجموعه مدیریتی این سازمان قرار دارد، برای انجام امور عمرانی مورد آسیب قرار نمی گیرد و قطع نمی شود. وی در عین حال گفت: حدود 13 هزار اصله درخت خشک متاثر از عوامل طبیعی از قدیم در این پارک وجود داشته که سازمان پارکها نسبت به جمع آوری این درختان اقدام کرده است. زارع تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون تنها درختان خشک و تغییر شکل داده که قابل استفاده نیستند، جمع آوری شده و قطع درختان برای امور عمرانی از خطوط قرمز ما محسوب می شود و تحت هیچ شرایطی صورت نمی گیرد. زارع افزود: هم اکنون نیز برخی سرشاخه های خشک به وسیله دستگاه، خرد شده و در پای درختان به عنوان منبعی غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. زارع با بیان اینکه این روند به صورت مرتب انجام می شود، تاکید کرد: این اقدام تنها در مورد سرشاخه ها و درختان خشک صورت می گیرد.
دعوت از خبرنگاران و شهروندان از روند زیباسازی" جهان نما"
وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت این پارک در مقایسه با سال گذشته بسیار متفاوت شده است، گفت: از خبرنگاران و اهالی رسانه و شهروندان دعوت می کنیم طی بازدید از این پارک از نزدیک شاهد اقدامات صورت گرفته باشند. وی با اشاره به واگذاری این پارک به سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در سال گذشته، یادآور شد: کاشت 10 هزار اصله درخت، نصب مبلمان و انجام اقداماتی برای ایجاد روشنایی در پارک از جمله کارهایی بوده که طی این مدت توسط سازمان پارکها اجرا شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود