28 آذر 1394
شماره خبر: 154872

كمیته هماهنگی سازمان پاركها و فضای سبز كرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

كمیته هماهنگی سازمان پاركها و فضای سبز كرج برگزار شد


با حضور سعید مصطفایی عضو شورای اسلامی شهر کرج، محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری و معاونان و مسئولان ستادی این سازمان، کمیته هماهنگی سازمان پارکها برگزار شد.
طبق روال هر هفته، جلسه کمیته هماهنگی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با حضور محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل، معاونان و مسئولان ستادی این سازمان در محل سالن جلسات برگزار شد.
میهمان ویژه این جلسه سعید مصطفایی عضو شورای اسلامی شهر کرج بود. در این جلسه طبق روال هر هفته، پس از ارائه نکاتی از سوی مدیرعامل، هریک از مدیران به ارائه عملکرد، پیشنهادات و راهکارهای خود در جهت رفع مشکلات پرداختند. عضو شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید اهتمام ویژه ای در رسیدگی و رفع مشکلات درون و برون سازمانی داشته باشند، اظهار داشت: برگزاری جلسات کمیته هماهنگی در سازمان پارکها اقدامی مطلوب در راستای تحقق این مهم است. سعید مصطفایی با اشاره به اینکه تنها کلانشهر تهران، کمیته حقوقی تشکیل داده، یادآور شد: در سطح کشور، شورای شهر کرج اولین شورایی است که دارای کمیسیون حقوقی می باشد که این یکی از افتخارات شورای چهارم به حساب می آید. وی ادامه داد: کمیسیون حقوقی، املاک، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر کرج، از ابتدای راه اندازی تاکنون تصمیمات کارشناسی را به شهرداری ارائه داده تا بتوان تمامی امور را در چارچوب قانون انجام داد. این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، از سازمان پارکها به عنوان یکی از سازمانهای پویا در مجموعه مدیریت شهری کرج نام برد و گفت: امید می رود این پویایی و سرزندگی هر روز بیشتر از گذشته شود. لازم به ذکر است که در یک ساعت باقیمانده از این جلسه، سلسله کارگاه های یک ساعته ای با عنوان حل تعارضات سازمانی ویژه مدیران و مسئولان سازمان پارکها با تدریس دکتر ایزدیار با محوریت بهره وری سازمانی، سازمانهای دانش بنیان و ... برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود