3 دی 1394
شماره خبر: 155206

قائم مقام و معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج به مناطق 1 و 11 رفتند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قائم مقام و معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج به مناطق 1 و 11 رفتند


قائم مقام شهردار کرج با همراهی معاون مالی اقتصادی و جمعی از مدیران ارشد این دستگاه، در مناطق 1 و 11 شهرداری این کلانشهر حضور پیدا کردند و در جریان عملکرد حوزه های مختلف مناطق مذکور طی 9 ماه گذشته سال جاری قرار گرفتند.
محمدرضا رضاپور و فرج الله ایلیات در جریان بازدید از مناطق 1 و 11 شهرداری کرج؛ روند عملکرد مناطق مذکور را در حوزه های مالی اداری، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، خدمات شهری، املاک و مستغلات و ... مورد بررسی قرار دادند و تذکرات لازم را در راستای ارتقای کیفی تر فعالیت این حوزه ها یادآور شدند. قائم مقام شهردار کرج در دیدار با مدیران و مسئولان مناطق 1 و 11 شهرداری این کلانشهر، عنوان کرد: بازدید از مناطق 12 گانه و سازمان های تابعه شهرداری کرج از جمله برنامه های اساسی مسئولان ارشد این دستگاه می باشد که به منظور آگاهی از عملکرد و ارزیابی فعالیت حوزه های مذکور به صورت فصلی برگزار شده و در دستور کار قرار گرفته است. محمدرضا رضاپور اظهار داشت: اینگونه بازدیدها موجب افزایش یکپارچگی و وحدت رویه هر چه بیشتر مناطق و سازمان های تابعه شهرداری کرج می شود و خدمات رسانی مطلوب تری را به دنبال دارد که منشاء خیری برای شهر و شهروندان به شمار می آید. این مسئول ارشد شهری بیان کرد: مطرح کردن نقاط قوت، چالش ها، مشکلات و پیشنهادات مناطق و سازمان های تابعه از سوی مسئولان ذیربط در این جلسات، موجب می شود تا با همفکری مسئولان ارشد شهرداری کرج راهكارها و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات رسانی مثبت و مطلوب تر اتخاذ شود. رضاپور در ادامه این بازدید از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف مناطق 1 و 11 شهرداری کرج قدردانی و روند فعالیت آنها را مطلوب ارزیابی کرد؛ وی خواستار آن شد تا مدیران و مسئولان این مناطق با در نظر گرفتن برنامه های منسجم و هدفمند، شهرداری این کلانشهر را در مرتفع ساختن هر چه بیشتر مشکلات موجود شهر و شهروندان یاری رسانند و موجبات خدمات رسانی گسترده تر را فراهم آورده تا شاهد پیشرفت چشمگیر کرج در میان کلانشهرهای دیگر باشیم. معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج نیز در این بازدیدها عنوان کرد: برنامه ریزی در راستای کاهش هزینه های غیر ضروری در شهرداری این کلانشهر از جمله مسائلی است که باید در در دستور کار مسئولان ذیربط مناطق و سازمان های تابعه قرار گیرد. فرج الله ایلیات با بیان اینکه معاونت مالی اقتصادی شهرداری کرج نیز کنترل مناسبی بر هزینه های جاری این دستگاه دارد، یادآور شد: برنامه ریزی برای کنترل هزینه های جاری یکی از اصولی است که در مدیریت منابع مالی دنبال می شود تا بتوان سهم بیشتری در بودجه های عمرانی داشت و از این طریق خدمات گسترده ای را به شهر و شهروندان ارائه داد. این مسئول ارشد شهری تاکید کرد: معاونان مالی و اداری مناطق و سازمان های تابعه شهرداری کرج برنامه مناسبی را برای پرداخت های پایانی سال جاری در نظر بگیرند تا تمام پرداختی های پرسنل و ... به موقع انجام شود و مشکلاتی در این زمینه پیش روی مسئولان ذیربط نباشد. تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی، ساماندهی و بهسازی هر چه بیشتر معابر با انجام عملیات لکه گیری، آسفالت، جدولگذاری و ... ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی از سطح معابر شهر، افزایش اقدامات ترافیکی در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور شهروندان، توجه ویژه به مبحث تملک املاک واقع در مسیر طرح های عمرانی و خدماتی، نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و تنظیف و رفت و روب معابر شهری از نخاله و زباله از دیگر مسائلی بود که از سوی مسئولان ارشد شهرداری کرج مورد بررسی قرار گرفت و بر انجام آنها توسط مسئولان ذیربط تاکید شد.
گفتنی است، علی اصغر کمالی زاده معاون فنی و عمرانی، احدالله احمدی پرگو معاون شهرسازی و معماری، عبدالله شجاعی جانشین مدیر کل بازرسی، حاجعلی فرجامی رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل بازرسی و محمد تقی عبداللهی مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرج نیز در این بازدیدها حضور داشتند و عملکرد حوزه های مربوطه را دقت مورد بررسی و راهکارهای لازم را هم به منظور عملکرد کیفی تر شهردای این کلانشهر ارائه دادند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود