6 دی 1394
شماره خبر: 155378

طرح "دیوار مهربانی" در منطقه 11 کرج اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح "دیوار مهربانی" در منطقه 11 کرج اجرایی شد


به منظور ساماندهی و ایجاد محلی برای انجام اقدامات خیر خواهانه شهروندان و حمایت از افراد بی بضاعت و کم بضاعت، طرح دیوار مهربانی برای نخستین بار در شهر کرج به اجرا در آمد.
مدتی است که طرح دیوارهای مهربانی میان مردم و فعالان اجتماعی شنیده می شود و این طرح در برخی از شهرهای کشور به صورت های مختلف در حال اجرا است، به گونه ای که مردم لباس هایی که به آن احتیاج ندارند را روی این دیوار قرار می دهند تا نیازمندان بتوانند از آن ها استفاده کنند. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در همین رابطه عنوان کرد: امروزه با بروز پدیده اجتماعی تحت عنوان افراد بی خانمان و کارتن خواب ها به ویژه در کلانشهرها روبرو هستیم که بهبود وضعیت معیشتی آنها نیاز به همیاری شهروندان دارد. مهدی فاطمی، اظهار داشت: در راستای یاری رسانی به افراد بی بضاعت جامعه در چند ماه گذشته یک دستگاه یخچال ویترینی در مرکز شهر کرج واقع در میدان امام خمینی (ره)، ابتدای بلوار شورا منطقه 11 شهرداری این کلانشهر نصب شد به صورتیکه شهروندان مواد غذایی نذری یا مازادشان را در یخچال قرار داده تا نیازمندان از آنها استفاده کنند. این مسئول در خصوص اجرای طرح دیوار مهربانی نیز بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و بارندگی و همچنین استقبال مطلوب شهروندان در ارائه مواد غذایی به نیازمندان، طرح راه اندازی دیوار مهربانی در منطقه 11 شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفت تا این امر نیز به بهره برداری برسد. وی با اشاره به اینکه محل اجرای طرح دیوار مهربانی، ابتدای بلوار شورا و در مجاورت یخچال نیازمندان است، گفت: این طرح با شعار ''نياز داري بردار، نياز نداري بگذار'' راه اندازی شده است و در سایر فصول نیز برای اهدای لباسهای شهروندان به نیازمندان قابلیت بهره برداری را دارد.
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در پایان ضمن تشکر از حمایتهای معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و تشکل های مردم نهاد مرتبط با امور خیریه و کمک به نیازمندان، خاطر نشان کرد: مردم نوع دوست میهن عزیزمان همواره در اقدامات خیر خواهانه پیشرو بوده اند و امید است با راه اندازی دیوار مهربانی، این مکان محلی باشد برای مبادله عشق و محبت میان انسانها و یاری رساندن به نیازمندان.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود