7 دی 1394
شماره خبر: 155489

كارخانه آسفالت کرج نمونه برتر كارگاهی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

كارخانه آسفالت کرج نمونه برتر كارگاهی است


مدیر تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از حضور اسماعیل اسماعیل پور از اساتید قیر و آسفالت کشور در کارخانه آسفالت شهرداری کرج خبر داد.
حسن عطایی با اعلام این خبر، افزود: مهندس اسماعیل اسماعیل پور ضمن بازدید از کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، این مجموعه را در کشور نمونه ای برتر و غیر قابل وصف توصیف کرد. وی در ادامه افزود: وی که به منظور بازدید از کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج به مدت چهار ساعت در این مکان حضور یافت، به تشریح مسائل فنی مرتبط با قیرهای مصرفی در آسفالت و سوالات فنی مدیران و متخصصان کارخانه در ارتباط با مسائلی که موجبات کاهش دوام و عمر آسفالت را سبب می شود و همچنین ارائه راهکارهای لازم به منظور ارتقاء عمر آسفالت پاسخ های فنی لازم را ارائه کردند که بیش از پیش مورد بهره برداری و توجه علاقه مندان این حوزه قرار گرفت. این مسئول خاطرنشان کرد: آزمایشگاه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج نیز با بهره گیری از کادر متخصص و با تجربه خود علاوه بر انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور کارآزموده،عملا تلاش کرد تا گامی موثر در افزایش کیفیت مصالح سنگدانه ای مصرفی در تولیدات آسفالتی کارخانه و مصالح مصرفی در زیر سازی و روسازی خیابانهای تازه ساخت بردارد ضمن اینکه جهت ارتقا کیفیت تولید و اجرا، دستور العمل و استاندارد های جاری در کشور ملاک عمل قرار گیرد.
کارخانه آسفالت سازمان نمونه ای برتر کارگاهی
در ادامه اسماعیل اسماعیل پور ضمن بازدید از تاسیسات کارخانه آسفالت، گفت: این مجموعه بی شک با وجود چنین سابقه، پتانسیل بالا و توانمندی های مختلف خود، آینده ای روشن و پرباری را پیش رو دارد.
وی تاکید کرد: تولید 240 تن آسفالت در هر ساعت، برخورداری از دپوهای سنگدانه ای و ذخایر قیری و همچنین برخورداری از امکانات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و نیروهای متخصص و فنی کارگاهی این کارخانه را نسبت به سایر کارخانه های آسفالتی که در سطح کشور می باشند را تبدیل به یک برند و نمونه کشوری کرده است. شایان ذکر است؛ وی در تهیه و تدوین تعداد زیادی از نشریات و آین نامه های تالیف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی کشور مانند مشخصات فنی 101 ، 234 ، 200 و ... و بالاخص امور مربوط به خدمات ژئوتکنیک و مقاومت صالح و کنترل کیفیت در ارتباط با احداث راهها و بزرگراهها و فرودگاههای کشور تلاش بی وقفه را داشته اند که جای تعمق و قدردانی دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود