9 دی 1394
شماره خبر: 155599

اقدامات عمرانی منطقه 12 کرج در آذر ماه سال جاری تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقدامات عمرانی منطقه 12 کرج در آذر ماه سال جاری تشریح شد


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج در تشریح اقدامات عمرانی این منطقه طی آذر ماه سال جاری از انجام بیش از 36 هزار مترمربع عملیات زیرسازی معابر با پخش چهار هزار تن آسفالت خبر داد.
مجید کمالی نژاد عنوان کرد: حوزه عمران منطقه 12 شهرداری کرج در یک ماهه گذشته اقدامات مطلوبی را در راستای عمران و آبادانی منطقه، رفع معضلات و ارائه خدمات مناسب به شهروندان اجرایی کرده است. مدیر منطقه 12 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس حوزه مذکور، عملیات جدولگذاری معابر شهرک ولیعصر (عج)، بلوار ولیعصر کیانمهر و ساماندهی را در سطح منطقه اجرایی کرد که طی آن هزار و 600 متر عملیات تک جدول و 7 هزار و 600 متر جدولگذاری کانیو انجام شد. کمالی نژاد افزود: 30 هزار متر طول عملیات دال گذاری و 15 هزار مترمربع زیرسازی این معابر هم اجرایی شده است تا از این طریق خدمات رسانی گسترده ای برای سهولت تردد شهروندان ارائه داده شود و رضایت حداکثری شهروندان را جلب کند. Hین مسئول در ادامه به فرسوده بودن آسفالت برخی معابر منطقه 12 شهرداری کرج و خاکی بودن آنها اشاره کرد و گفت: به منظور مرتفع ساختن این مشکل تا به حال عملیات زیرسازی معابر منطقه در 36 هزار مترمربع با صرف چهار هزار تن آسفالت به اجرا درآمده است. وی بیان کرد: همچنین با همت حوزه عمران منطقه 36 هزار مترمربع عملیات لکه گیری در معابر شهرک وزرات کشور، ارکیده ، ساماندهی ، کیانمهر ، شهرک ولیعصر (آق تپه) و... اجرایی شد و 560 مترمربع پیاده روسازی نیز صورت گرفت.
مدیر منطقه 12 شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: طی بازدیدهای صورت گرفته از سطح منطقه در راستای مرتفع ساختن مشکل آب گرفتگی معابر در زمان بارندگی، 14 حلقه چاه جذبی در نقاط حساس حفاری شد تا مشکل آبگرفتگی معابر سه راهی بلوارهای امیرکبیر و امام خمینی (ره) و خیابان بوستان به ارم برطرف شود. ;مالی نژاد در پایان از شهروندان خواست تا با پرداخت به موقع عوارض خود، شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر به شهر و شهروندان یاری کنند؛ وی همدلی و همراهی نزدیک شهروندان با این دستگاه را از مهمترین شاخص های آبادانی شهر دانست و افزود: از پیشنهادات سازنده شهروندان برای ارتقاء خدمات رسانی های شهری صمیمانه استقبال می کنیم تا بتوانیم موجبات رضایتمندی آنها را هر چه بیشتر کسب کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود