22 دی 1394
شماره خبر: 156437

بدهکاری شهرداری کرج به پیمانکاران عمده تسویه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بدهکاری شهرداری کرج به پیمانکاران عمده تسویه شد


مدیر کل امور مالی شهرداری کرج گفت: شهرداری این کلانشهر کلیه پرداخت ها و کسورات قانونی خود را تا به امروز پرداخت کرده است و بدهی به پیمانکاران عمده خود ندارد.
محمد احمدی عنوان کرد: معاونت مالی اقتصادی شهرداری این کلانشهر طبق برنامه ریزی های در نظر گرفته شده جلساتی را با اعضای هیئت حل اختلاف استان البرز و دارایی استان برگزار کرده است. مدیر کل امور مالی شهرداری کرج، اظهار داشت: هدف از برگزاری اینگونه جلسات، بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی شهرداری کرج و پیگیری و دفاع از حقوق این دستگاه در اداره دارایی استان البرز می باشد.
احمدی بیان کرد: مقرر شده است این جلسات پس از بررسی متمم بودجه شهرداری کرج با دعوت از اعضای هیئت حل اختلاف و دارایی استان البرز ادامه پیدا کند. این مسئول یادآور شد: همچنین شهرداری کرج با تدبیر شهردار این کلانشهر قراردادی را با یکی از شرکت های معتبر منعقد کرده است تا از این طریق شرکت مذکور با مراجعه به اداره دارائی استان البرز از حقوق این دستگاه دفاع کند. وی گفت: با اتخاذ این تدبیر تنها در یک پرونده بالغ بر 10 میلیارد تومان به نفع شهرداری کرج رای صادر شد و تا به حال توانسته ایم حقوق این دستگاه را به احقاق بیشتری برسانیم و از تخفیفات برخوردار شویم. مدیر کل امور مالی شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود اضافه کرد: تا به امروز کلیه پرداخت های این دستگاه از قبیل پیش پرداخت و صورت وضعیت ها به محض ارائه به موقع از طریق تسهیلات پرداخت شده است. احمدی در پایان خاطر نشان کرد: کسورات قانونی بیمه و مالیات شهرداری کرج نیز تسویه شده است و در خصوص پروژه های بزرگ عمرانی شهر هم هیچگونه بدهی به پیمانکاران مربوطه نداریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود