22 دی 1394
شماره خبر: 156456

ترمینال جدید برون شهری هشتگرد آغاز به كار كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ترمینال جدید برون شهری هشتگرد آغاز به كار كرد


مهندس داریوش یگانه شهردار هشتگرد افتتاح این ترمینال را یکی ازخواسته ها و نیازهای اساسی شهروندان هشتگردی و بلکه مردم و مسافرانی از اقصی نقاط شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد.
شهردار هشتگرد افزود: مکان جدید ترمینال مسافربری شهر هشتگرد یکی از بهترین و مناسبترین فضاهای موجود در این شهر است که خارج از محدوده ترافیکی شهر و در کنار بزرگراه کرج قزوین قرار دارد تا حدود زیادی موجبات رضایتمندی مردم و شهروندان را به دنبال خواهد داشت . وی بیان کرد:مردم شهر برای عزیمت به اقصی نقاط کشور متحمل هزینه و وقت زیاد برای تهیه بلط می شدند که با افتتاح این ترمینال علاوه بر کاهش هزینه مجموعه استاندارد و 24 ساعته در خدمت همشهریان است . مهندس یگانه افزود بارها نارضایتی مردم و مسافران از جنبه های مختلف به ویژه تحمل مسافت های طولانی و هزینه بر و نیز کمبود امکانات و خدمات دهی ضعیف عنوان شده که با هماهنگی شورای اسلامی و شهرداری پایانه مسافربری شهر هشتگرد برای شهروندان و سایر ساکنان شهرستان به اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است . وی گفت : قرار دادی با شرکت مسافر بری آسیا سفر منعقد کرده ایم و با استقرار این شرکت در پایانه مسافربری شهید صیاد شیرازی هشتگرد واقع در بلوار کارگر به شهروندان خدمات خواهد داد .
شهردار هشتگرد افزود : فروش بلیط با نرخ مصوب برای اقصی نقاط کشور در اختیار شهروندان قرار می گیرد و تا زمان راه اندازی سایت اینترنتی فروش بلیط متقاضیان می توانند با شماره تلفن 093696014191و02644238868نسبت به خرید بلیط یا رزرو آن اقدام کنند . شهرداردر این آیین گفت: تمامی خدمات و امکانات مناسب و در خور شان مردم و مسافران در ترمینال مسافر بری برون شهری فراهم شده است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود