30 دی 1394
شماره خبر: 156948

سومین جشنواره ورزشی محلات کرج آغاز به کار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سومین جشنواره ورزشی محلات کرج آغاز به کار کرد


مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ورزشی محلات کرج به میزبانی سالن شهدای شهرداری کرج برگزار شد.
در این مراسم علاوه بر طیف های مختلف مردم، نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج حضور داشتند. رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در این مراسم با بیان اینکه برگزاری جشنواره ورزشی محلات هدیه ای از سوی مدیریت شهری به مردم کرج است، گفت: دستگاه های مختلفی در حوزه ورزش فعالیت دارند و متولی توسعه کمی و کیفی ورزش هستند با این حال شهرداری کرج با همراهی شورای اسلامی شهر حمایت از فعالیت های ورزشی و توسعه بعد همگانی آن را در دستور کار خود قرار داده است.
ثبت نام ۱۷هزار شهروندان کرجی در سومین جشنواره ورزشی محلات کرج
حسین عربیان افزود: خوشبختانه در دوره سوم و بر اساس پیش بینی ها شاهد افزایش مشارکت مردم هستیم به نحوی که تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در رشته های مختلف ثبت نام کرده اند و پذیرش مردم تا روز شروع مسابقات ادامه خواهد داشت. وی با بیان اینکه امسال در اتفاقی کم نظیر شاهد مشارکت مددمجویان ندامتگاه های کرج و فردیس دراین دوره هستیم گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این جشنواره از اول بهمن ماه شروع می شود و تا پایان اسفند به طول می انجامد. عربیان به آمار سال های گذشته اشاره کرد و گفت: در دوره نخست ۳ هزار نفر و در دوره قبل بیش از ۱۵ هزار نفر در جشنواره محلات شرکت کرده اند و برای این دوره با افزایش رشته های ورزشی جذب ۲۰ هزار نفری مردم را هدف گذاری کرده ایم. رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج هم در آیین افتتاحیه جشنواره سوم گفت: جامعه ماشینی امروز ما نیاز دارد تا با برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی و ورزشی به سمت پویایی و نشاط برود و جشنواره ورزشی محلات می تواند یک عامل اثربخش برای نیل به آن باشد.
فاطمه اسکندری افزود: مدیریت شهری کرج خود را موظف می داند در حوزه توسعه ورزش شهروندی وارد شود و بستر لازم را برای جلب مردم به ورزش مهیا کند.
شناسایی استعداد ورزشی شهروندان در جشنواره محلات
وی افزود: شهرداری کرج با برگزاری جشنواره ورزشی محلات کمک حال دو ارگان آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در امر استعدادیابی خواهد بود و امیدوارم خروجی این جشنواره ورزشی در نهایت منتهی به شناسایی استعدادهای ورزشی و نخبگان بیشتری شود. وی از نیم بها شدن هزینه استفاده بانوان از فضاهای ورزشی شهرداری کرج خبرداد و گفت: با پیشنهاد شهردار کرج و با هدف تسهیل دسترسی بانوان و دختران به ورزش از این پس اماکن ورزشی به شکل ارزان تری در اختیار این قشر خواهد بود. وی در پایان افزود: هم افزایی ارگان های مرتبط با حوزه ورزش می تواند منتهی به دستاوردهای خوبی در ورزش شود و امیدوارم این تعامل موجب رقم خوردن شهری با نشاط تر و شهروندانی سالم تر شود.، در بخش پایانی این مراسم ورزشکاران رشته های مختلف این دوره جشنواره به شکل نمادین از جلوی حاضرین رژه رفتند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود