1 بهمن 1394
شماره خبر: 157033

اجرای فاز نخست راه اندازی بازارچه لوازم یدکی سازمان خدمات موتوری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای فاز نخست راه اندازی بازارچه لوازم یدکی سازمان خدمات موتوری کرج


مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از اجرای فاز نخست عملیات راه اندازی بازارچه لوازم یدکی و خدمات خودرویی سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج خبر داد.
علیرضا رحیمی در خصوص افتتاح اولین بازارچه لوازم یدکی و خدمات موتوری شهرداری کرج، گفت: این بازارچه با هدف ایجاد درآمد پایدار و ارائه خدمات بهینه با برند خدمات موتوری شهرداری کرج در قالب ارائه لوازم یدکی سبک و سنگین افتتاح می شود. وی افزود: این بازارچه به عنوان فاز نخست اجرایی شدن پروژه است که مقرر شده است، فاز دوم آن به یک مرکز بورس بدل شود که کلنگ آن در سال آتی به زمین زده خواهد شد.
نصب سیستم ناوبری هوشمند بر روی ماشین آلات کلید خورد
این مسئول اظهار داشت: اقدام دیگر این سازمان در حوزه خدمات شهری نصب سیستم ناوبری هوشمند بر روی ماشین آلات این حوزه است. مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در ادامه تاکید کرد: این سیستم به مدت یک ماه پس از عقد قرارداد خریداری و هم اکنون نیز در حال نصب بر روی خودروها و ماشین آلات سازمان است. رحیمی گفت: این امر با هدف یافتن بهترین مسیر برای رانندگان در نظر گرفته شده است که با همکاری سازمان فاوا شاهد نصب این سیستم ها بر روی خودروها و ماشین آلات سازمان می باشیم. وی در پایان ضمن اظهار امیدواری، گفت: با اجرایی شدن این طرح شاهد کنترل سوخت و آلاینده های هوایی همچنین زمان بندی مناسب برای عبور و مرور در شریانهایی باشیم که منحنی ترافیک کمتری در سطح شهر دارند و در زمان راه اندازی خبر تکمیلی از این اقدام را در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود