1 بهمن 1394
شماره خبر: 157038

فرمانده پایگاه بسیج شهید غفار زاده سازمان فاوای شهرداری کرج منصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 فرمانده پایگاه بسیج شهید غفار زاده سازمان فاوای شهرداری کرج منصوب شد


قائم مقام و معاون برنامه ریزی توسعه سازمان فاوا به عنوان سرپرست پایگاه بسیج شهید غفار زاده منصوب شد.
با حضور سرهنگ پاسدار غلام قربانی فرمانده حوزه 8 بسیج کارمندی حضرت سیدالشهداء و مشاور شهردار کلانشهر کرج، آئیین تودیع و معارفه مسئول پایگاه بسیج شهید غفار زاده برگزار شد.
بنابراین گزارش پیش از این مظاهر سعیدی، قائم مقام و معاون فنی و اجرایی پیشین سازمان، مسئولیت فرماندهی پایگاه بسیج شهید غفار زاده را بر عهده داشت که با برگزاری این مراسم، این مسئولیت به محمد زارع سپرده شد. همچنین علی احمدی مسئول حراست سازمان به عنوان جانشین فرمانده پایگاه تعیین شد.
در متن این حکم آمده است:
برادر بسیجی محمد زارع بنادکوکی
بنا به پیشنهاد مسئول بازرسی حوزه 8 بسیج کارمندی حضرت سیدالشهداء (ع) جنابعالی را به عنوان سرپرست پایگاه بسیج شهید غفار زاده منصوب می نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، با همت و تلاش هرچه بیشتر حضور سازمان یافته مردم به ویژه جوانان در بسیج را فراهم و آنان را در صحنه های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی به کار گیری نمائید و در جهت پویایی بسیج ده ها میلیونی و تحقق برنامه های بسیج به ویژه نطام تربیتی صالحین گامهای موثری برداشته و وظایف و انتظارات فرماندهی را به نحوه مطلوبی پیگیری و برآورده سازید. اعتبار این حکم شش ماهه است.
سرهنگ پاسدار غلام قربانی
فرمانده حوزه 8 بسیج کارمندی حضرت سید الشهداء (ع)
و مشاور شهردار کلانشهر کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود