3 بهمن 1394
شماره خبر: 157104

فاز دوم پروژه بهسازی طوقه درختان كهنسال در كرج آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فاز دوم پروژه بهسازی طوقه درختان كهنسال در كرج آغاز شد


رئیس اداره فنی و اجرایی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از آغاز فاز دوم پروژه بهسازی طوقه درختان کهنسال در این کلانشهر خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح جدول گذاری اطراف درختان در حال انجام است.
امیر رضیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: از ابتدای تیرماه سال جاری طبق دستور مدیرعامل سازمان و با انتصاب مسئول مربوطه، پروژه آزادسازی طوقه درختان از بتن و آسفالت با هدف حفظ و احیای درختان کهنسال شهر در مناطق 12 گانه شهرداری کرج اجرا شد. وی افزود: در راستای اجرای این طرح، طوقه درختان به خصوص درختان کهنسال و قدیمی که در حصار آسفالت و بتن بودند، آزادسازی شد تا به احیا و جوان سازی درختان کمک شایانی کند و آبرسانی به آنها از کیفیت مطلوبی برخوردار شود. این مسئول عنوان کرد: با اتمام اجرای فاز اول این پروژه، هم اکنون فاز دوم آن آغاز شده که شامل جدول گذاری و مرتب سازی طوقه درختان است. رضیان ادامه داد: این پروژه هم اکنون از منطقه 2 و خیابان ساسانی آغاز شده که پس از آن در منطقه 9 اجرا خواهد شد و طی آن عملیات جدول گذاری طوقه درختان انجام می شود.
رئیس اداره فنی و اجرایی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از تشکیل اکیپ های مختلف برای اجرای این پروژه خبر داد و اعلام کرد: طی ماه های آتی و در مراحل بعد، دیگر مناطق نیز تحت پوشش پروژه قرار خواهند گرفت. وی گفت: درختان کهنسال و قدیمی یکی از سرمایه های اصلی در حوزه فضای سبز شهر کرج محسوب می شوند که سازمان پارکها برای حفظ و نگهداری آنها اهتمام ویژه ای دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود