2 تیر 1394
شماره خبر: 144377

درختان كهنسال از حصار بتن و آسفالت رها می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

درختان كهنسال از حصار بتن و آسفالت رها می شوند


با انتصاب بیژن حقی به عنوان سرپرست پروژه آزادسازی درختان کهنسال کرج و اجرای پروژه مذکور، درختان کهنسال شهر از حصار بتن و آسفالت رها می شوند.
بیژن حقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: درختان کهنسال و قدیمی یکی از سرمایه های اصلی در حوزه فضای سبز شهر کرج محسوب می شوند که سازمان برای حفظ و نگهداری آنها اهتمام ویژه ای دارد. وی ادامه داد: در راستای حفظ و احیای درختان کهنسال شهر و بنا به دستور مدیرعامل سازمان، مقرر شده است که پروژه آزادسازی این درختان در مناطق 12 گانه کلانشهر کرج اجرا شود.
این مسئول عنوان کرد: این پروژه از 2 روز گذشته به صورت پایلوت در منطقه 2 کرج که دارای درختان کهنسال بسیاری است، آغاز شده است. حقی گفت: هم اکنون اکثر درختان کهنسال شهر در حصار بتن و آسفالت هستند و آبخور مناسبی ندارند که در راستای آزادسازی آنها و ایجاد آبخور و طوقه مناسب، این طرح از سوی سازمان پارکها و فضای سبز در حال اجراست. سرپرست پروژه آزادسازی درختان کهنسال کرج بر نجات و احیای درختان قدیمی در شهر تاکید کرد و یادآور شد: این پروژه هم اکنون با تلاش 23 کارگر در منطقه 2 کرج در حال انجام است که در مراحل بعد، دیگر مناطق نیز تحت پوشش پروژه قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود