6 بهمن 1394
شماره خبر: 157400

روح همدلی در فضای مدیریت شهری کرج جاری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 روح همدلی در فضای مدیریت شهری کرج جاری شد


آیین تجلیل سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از مدیریت شهری کرج برای حمایت این دستگاه از فعالیت های فرهنگی در شهر، پیش از ظهر امروز سه شنبه در سالن جلسات شهرداری ایران کوچک، برگزار شد.
اعضای شورای اسلامی شهر کرج، شهردار ایران کوچک، مدیران مناطق 12 گانه و مدیران عامل سازمان ها به همراه فرماندار، فرمانده سپاه استان و مسئولان برخی دستگاه ها از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیمای استان، ادارات ارتباطات، گاز، برق، جمعیت هلال احمر آسانسورهای ساختمان مرکزی شهرداری را به سمت طبقه یازدهم این دستگاه طی کردند تا با حضور در سالن جلسات، آیین تجلیل از حامیان اقدامات فرهنگی سپاه در شهر به اجرا در آید. آغازگر این آیین پس از تلاوت قرآن کریم و ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع)، نایب رئیس شورای اسلامی شهر بود که مطلع سخنان خود را با روش های جلوگیری از فساد در مدیران و نظام شروع کرد. محمد علی بخشی با بیان اینکه یک دولت در اثر بی توجهی به چند موضوع به فساد کشیده می شود، خاطرنشان کرد: از دست ندادن اصل هدفی که برای آن قیام شده است و نیز سپردن مناصب به انسان های اهل فضیلت، از جمله فاکتورهایی است که طبق سخن بزرگان به حفظ یک نظام و دولت کمک می کند. علی بخشی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف تحقق عدالت و اجرای منویات و دستورات دین مبین اسلام برپا شده است که باید برای حفظ و حراست از این هدف تلاش کنیم. همچنین جلوگیری از ورود افرادی که با ظاهر دینی اما باطن غیراسلامی به رده های بالا ورود می کنند، می تواند ما را به اهداف شکل گیری انقلاب نزدیک کند. وی با تاکید بر اینکه خواست امام خمینی(ره) شکل گیری نظام جمهوری اسلامی بدون یک کلمه پس یا پیش بود، اضافه کرد: حفظ این نظام بنا به خواست بنیانگذار انقلاب از وظایف ماست. پخش کلیپی از فعالیت های مشترک سپاه استان و مدیریت شهری کرج بخش دوم این آیین بود که پیش از سخنان سردار علی استادحسینی؛ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اکران شد.
سایت نمادین بهشت و جهنم کرج تحسین سردار نقدی را برانگیخت
سردار استادحسینی، با یادآوری سخنی از امام خمینی(ره) درباره اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: ساخت سایت نمادین بهشت و جهنم در هفته دفاع مقدس، یکی از فعالیت های شاخص و نتیجه همکاری و حمایت بی دریغ مدیریت شهری کرج با سپاه استان بود که مورد تقدیر سردار نقدی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز قرار گرفت. وی، یادآور شد: طبق اعلام رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فعالیت کرج در این زمینه، در کشور بی نظیر و شاخص بوده است. اگر همکاری بسیاری از دستگاه های شهر و استان بویژه مدیریت شهری کرج نبود، امکان اجرای چنین حرکت ارزشمند و بزرگی در شهر فراهم نمی شد. وی با اشاره به بازدیدهای فراوان انجام گرفته از این سایت توسط گروه های مردمی، شهروندان و دانش آموزان خاطرنشان کرد: روزانه بیش از چهار هزار بازدید از این سایت انجام گرفت که بخش زیادی از بازدیدکنندگان را با توجه به حساسیت و اهمیت فرهنگسازی برای نوجوانان، دانش آموزان تشکیل می دادند. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، به حضور بازدیدکنندگانی از دیگر شهرها و استان های کشور از این سایت نیز اشاره کرد و اذعان داشت: افرادی از قزوین، سمنان، مازندران و دیگر شهرهای اطراف برای تماشای سایت نمادین بهشت و جهنم به این شهر مراجعه کرده و تاکید داشتند که این حرکت در کشور بی نظیر بوده است. این مسئول، همدلی و همزبانی را رمز این موفقیت خواند و تاکیدکرد: همراهی بی دریغ و موثر مدیریت شهری کرج برای شکل گیری ستاد اربعین استان از طریق اعزام اتوبوس و راهنمای زائران به کربلای معلا به طور قطع مورد توجه ائمه اطهار(ع) و زوار ایشان قرار گرفته است. وی در پایان از مسئولان مدیریت شهری کرج خواست با توجه به عملکرد و همراهی شایسته این دستگاه با سپاه استان، ایجاد موکب بزرگ استان البرز در دو شهر نجف و کربلا را برای ایام محرم و صفر سال آینده در دستور کار قرار دهند. این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایا به مدیران و مسئولان حاضر در جلسه از سوی فرمانده سپاه استان به پایان رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود