9 آذر 1391
شماره خبر: 15745

رئيس شوراي شهر از پايگاه خبري مديريت شهري كرج بازديد كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 رئيس شوراي شهر از پايگاه خبري مديريت شهري كرج بازديد كرد

سپیدار آنلاین: محمود دادگو رئيس شوراي شهر كرج به صورت سر زده از بخش هاي مختلف شهرداري كرج همچنين پايگاه خبري مديريت شهري كرج بازديد كرد.
در اين بازديد كه مهرداد ترابيان معاون اداري مالي و عليرضا پيغمبردوست مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري كرج نيز وي را همراهي ميكردند، دادگو با حضور در تحريريه پايگاه خبري با خبرنگاران اين مجموعه ديدار و گفتگو كرد. در ادامه مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري كرج به ارئه توضيحاتي در خصوص فعاليت پايگاه خبري مديريت شهري كرج پرداخت. عليرضا پيغمبردوست با اشاره به راه اندازي اين پايگاه از ارديبهشت ماه سال گذشته اين امر را بستر ساز اطلاع رساني دقيق از عملكرد خانواده بزرگ شورا و شهرداري كرج دانست و گفت: انتشار روزانه به طور متوسط 15 خبر با محوريت شورا، سازمانها و مناطق شهرداري كرج از جمله كاركردهاي اين مجموعه است. وي ادامه داد: اين درحاليست كه در روزهاي پركار و مراسم هاي افتتاحيه توليد اخبار اين مجموعه نيز افزايش مي يابد. در ادامه رئيس شوراي شهر كرج با مثبت ارزيابي كردن شكل گيري رسانه تخصصي در حوزه مديريت شهرداري اين امر را يكي از موارد ضروري دانست و با اشاره به نقاط ضعف و قوت اين مجموعه اين امر را طبيعي و در عين حال نيازمند تقويت نقاط مثبت دانست. دادگو با بيان اينكه فعاليت اين پايگاه را رصد مي كند، بيان كرد: در كنار فعاليت مطلوب اين مجموعه نقاط ضعفي نيز وجود دارد كه اين امر غير قابل اجتناب است اما مي توان با رفع آنها رسالت اطلاع رساني را به نحو احسن انجام داد. وي در عين حال از تلاش مجموعه خبري پايگاه خبري مديريت شهري كرج در راستاي درج اصولي توام با سرعت و دقت اخبار قدرداني كرد. اين مسئول در ادامه به بازديد سر زده از بخش هاي مختلف شهرداري كرج اشاره كرد و گفت: در اين بازديد سر زده فعاليت بخش هاي مختلف، كاركردها و نحوه برخورد با ارباب رجوع از نزديك مشاهده شد.
رئيس شوراي شهر كرج به همراه مهرداد ترابيان معاون اداري مالي شهرداري كرج هم اكنون در حال بازديد از ساير بخش هاي ساختمان مركزي شهرداري كرج است.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود