13 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6690

پوشش لحظه به لحظه اخبار شهرداري در پايگاه خبري/ ديد حرفه اي و تخصصي در انعكاس رويدادها ستودني است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پوشش لحظه به لحظه اخبار شهرداري در پايگاه خبري/ ديد حرفه اي و تخصصي در انعكاس رويدادها ستودني است

سپیدار آنلاین: شهردار كلانشهر كرج با اشاره به پوشش لحظه به لحظه اخبار شهرداري كرج طي يك سال گذشته، گفت: ديد حرفه اي و تخصصي پايگاه خبري در انعكاس رويدادها ستودني است.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، سيد علي آقازاده با حضور در پايگاه خبري شهرداري در گفتگو با خبرنگاران اين مجموعه با اشاره به فرا رسيدن اولين سالگرد تاسيس اين مركز اظهار داشت: در آستانه فرا رسيدن اولين سالگرد تاسيس پايگاه خبري مديريت شهري، هم اكنون شهرداري دغدغه اطلاع رساني و انعكاس مطلوب اخبار را ندارد. وي افزود: طي سالهاي گذشته يكي از ضعف هاي بزرگ شهرداري و شوراي شهر، عدم وجود رسانه تخصصي و مركز اطلاع رساني بود كه اين مهم هم اكنون محقق شده است.
تمامي اخبار شهرداري بدون غرض ورزي در پايگاه خبري منتشر شد
اين مسئول عنوان كرد: طي يك سال گذشته تمامي اخبار و وقايع شهرداري و شوراي اسلامي شهر بدون هيچگونه غرض ورزي و تغيير به روي خروجي اين پايگاه رفت و امروز دغدغه مديريت شهري كه همان انعكاس درست و به صورت موقع اخبار بود، با فعاليت مطلوب اين پايگاه محقق شده است. آقازاده ادامه داد: با راه اندازي و افتتاح اين پايگاه خبري، در حال حاضر تمامي انتظارات و توقعات در زمينه خبر و اطلاع رساني برطرف شده، در واقع پايگاه خبري نقش مهم و خطير خود را به نحو مطلوبي اجرا كرده است.
ديد حرفه اي و تخصصي پايگاه خبري در انعكاس رويدادها ستودني است
شهردار كرج با اشاره به ديد حرفه اي و تخصصي اين پايگاه در انعكاس اخبار، يادآور شد: افرادي كه در اين پايگاه مشغول به فعاليت هستند، نيروهاي باتجربه و داراي وزن خبري و به امور واقف هستند. وي با اشاره به اينكه پايگاه خبري مديريت شهري كرج طي يك سال گذشته شناسنامه خوبي را به منظور انعكاس مطلوب اخبار از خود ارائه داده است، گفت: در حال حاضر نظرات افراد موافق و مخالف نسبت به فعاليت اين پايگاه خبري مطلوب و مثبت است كه اين مهم نشان دهنده فعاليت مطلوب و عملكرد قابل قبول اين مجموعه است.
بازديد بيش از يك ميليون نفر از پايگاه خبري طي يك سال گذشته
اين مسئول اظهار داشت: طي يك سال گذشته بيش از يك ميليون و 200 هزار نفر از پايگاه خبري مديريت شهري بازديد كردند كه اين نشان دهنده استقبال شهروندان، اصحاب رسانه و مسئولان و در بعد ملي و كلان از فعاليت اين پايگاه كه در واقع فعاليت هاي شهرداري مي باشد، است. آقازاده عنوان كرد: در تاريخ سايتهاي خبري سازمانهاي استان البرز و كرج بي سابقه است كه طي يك سال بيش از يك ميليون و 400 هزار بازديد از پايگاه خبري مشاهده شود كه اين در نوبه خود بي نظير است.
پوشش لحظه به لحظه اخبار شهرداري در پايگاه خبري
شهردار كلانشهر كرج افزود: در حال حاضر پايگاه خبري مديريت شهري پويا، حرفه اي و فعال در حال انعكاس اخبار است و به صورت لحظه به لحظه اخبار از همايشها و مراسمهاي مربوط به مديريت شهري در اين مجموعه منعكس مي شود. وي بيان كرد: اين پايگاه مستقيم ترين كانال ارتباطي شهرداري و شوراي اسلامي شهر با شهروندان است كه افراد مي توانند با ارائه نظرات خود در بخش صداي مردم اين پايگاه، مشكلات خود را مطرح كنند. اين مسئول از عليرضا پيغمبردوست مدير روابط عمومي شهرداري، احمد خيري سرپرست پايگاه خبري و فعاليت يك ساله خبرنگاران اين پايگاه تقدير و تشكر كرد. آقازاده همچنين در پايان با اهدا لوح از تلاش سرپرست و خبرنگاران اين پايگاه قدرداني كرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود