12 بهمن 1394
شماره خبر: 157786

توجه به "مناطق محروم"در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توجه به "مناطق محروم"در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گیرد


امیر حسام عباسی با تاکید بر این مهم اظهارداشت: مدیریت شهری باید به تمامی مناطق رسیدگی و خدمت رسانی یکسان داشته باشد و عدالت در تمام مناطق رعایت شود تا از عقب افتادگی های شهری کاسته شود.
وی افزود: يكي از وظايف اصلي مدیریت شهری توجه به مناطق محروم و محله‌هايي است كه ضعف‌هاي اساسي دارند و با توجه به اين موضوع بايد در راستاي متعادل ساختن امكانات و فضاهاي شهري گام برداشت. عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه زیرساخت‌ها و سنگ‌بنای مناطق محروم همچون آق تپه، اسلام آباد، حصارک، حصار و کلاک و ... از ابتدا اشتباه گذاشته شد، عنوان کرد: زمانی که اراضی این مناطق تفکیک و به صورت زمین‌های خرد فروخته شد سبب ایجاد و ساخت قطعات ریز و کوچک به عنوان سرپناهی برای خانواده‌های کم بضاعت شد که سودآوری برای فروشندگان زمین به همراه داشت.
عباسی با تاکید بر لزوم افزایش سرانه های ورزشی، فضای سبز و تفریحی در این مناطق اظهارداشت: این مناطق پایه های مستحکم نظام می باشند و توجه و خدمت رسانی به آنها بسیار ارزشمند و ضروری است. وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین نیازهای شهری در مناطق محروم به تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و بازسازی آسفالت خیابان ها و معابر اشاره کرد و افزود: در مناطق محروم و کم برخوردار به علت پایین بودن سطح درآمدی مردم خدمت رسانی به این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز است مدیریت شهری با نگاه ویژه به این مناطق بپردازد. به گفته عباسی مردم بايد در جریان اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری قرار بگیرند و با یک برنامه ریزی صحیح و دقیق عملکرد مدیریت شهری اطلاع رسانی گردد تا خدمت رسانی با سرعت و کیفیت بیشتری انجام گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود