17 بهمن 1394
شماره خبر: 158075

دهـه فجــر كلید درهای پیروزی ملت ایران است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 دهـه فجــر كلید درهای پیروزی ملت ایران است


مدیرعامل سازمان عمران گفت: دهـه فجــر، كلید درهای پیروزی ملت ایران بود که سه اصل "استقلال"، "آزادی" و "جمهوری اسلامی" را برای همگان به ارمغان آورد.
علی سلطانی مقدم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را فجری معرفی کرد كه دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران كرد. وی با بیان این مطلب افزود: دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند كه: "دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست كه گذشته را از آینده جدا کرده است. در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده و بی مانند بشمار می رود".
سلطانی مقدم اشاره کرد: والفجر سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است كه نویدبخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست. این مسئول تاکید کرد: خدا را شاكریم كه پرچم پرافتخار این انقلاب باشكوه امروز در دستان مردی از سلاله پیامبر زعیم عالیقدری چون رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمده است طبعاً گام نهادن در جای پای خمینی كبیر (ره) امری بس خطیر بوده كه از عهده فرزانه ‌ای فرهیخته همانند ایشان برمی‌آید و تأسی از فرمان و رهنمودهای خردمندانه معظم‌ له از سوی آحاد این ملت شهید پرور موجب تداوم این راه خطیر تا انقلاب مهدی موعود (عج) است. سلطانی مقدم در پایان آغاز دهه فجر را به ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی بالاخص مجموعه مدیریت شهری کرج تبریك و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف خواستار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود