17 بهمن 1394
شماره خبر: 158089

پيروزي انقلاب اسلامي افق های تاریخ ایران را روشن کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پيروزي انقلاب اسلامي افق های تاریخ ایران را روشن کرد


معاون مالی اقتصادی شهرداری گفت: دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت است که تحت رهبری و ولایت رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان تاخت و با تقدیم جان و مال خود با ظلم و بی عدالتی به مبارزه برخاست.
فرج الله ایلیات با تبریک به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز سی و هفتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی روزی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد. معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است که در آن مردم سلحشور و با ایمان با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند.
ایلیات، بیان کرد: آن روزهای پرشور انقلاب که فرزندان ملت در جای جای میهن عزیز و اسلامی برای برافراشتن پرچم اسلام و برپایی نظام اسلامی به پا خاستند، مکتبی را بنیان نهادند که داعیه دار گسترش عدالت در سراسر گیتی و پرچمدار ترویج و تبیین آموزه های اصیل اسلام و انقلاب است. این مسئول افزود: دهه فجر آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش های اصیل خود قیام کرد و با نثار خون خود نهال انقلابی را آبیاری کرد که با گذشت سی و هفت سال از طلوع آن، همچنان برای همه مردم آزاده و اصیل جهان شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است. وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است. معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: دهه فجر مهمترین رویداد تاریخی ایران اسلامی محسوب می شود که با توجه به فرجام رسیدن برجام و برداشتن تحریم ها، قبول ایران هسته ای توسط قدرت های غرب و تقارن این دستاوردها با ایام الله دهه مبارک فجر امسال را می توان به فال نیک گرفت و لازم است این دو حماسه عظیم بیش از گذشته مورد توجه همگان قرار گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود