13 بهمن 1393
شماره خبر: 136837

پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی نقطه عطفی در تاریخ سرزمین ایران است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی نقطه عطفی در تاریخ سرزمین ایران است


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز سی و ششمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ سرزمین ایران دانست و این پیروزی باشکوه را به تمامی هموطنان و مردم فهیم و شهید پرور کلانشهر کرج تبریک گفت.
عزیز صدرنژاد اظهار داشت: امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است. این مسئول انقلاب ایران را بزرگترین قیام مردمی در طول تاریخ عنوان کرد و افزود: این پیروزی مبنایی برای مبارزه و کفر در جهان شد و امروز شاهد این هستیم که انقلاب ایران الگویی برای بیداری مسلمانان در جهان محسوب می شود.
صدرنژاد یاد آور شد: منطقه 6 همچون دیگر مناطق با چراغانی، آذین بندی با پرچم ایران و نصب بنرهای اطلاع رسانی در سطح منطقه به استقبال این ایام خجسته رفته و با برگزاری مراسم های مختلف از جمله مسابقات ورزشی در ساختمان اداری این ایام را گرامی می دارد. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از ملت آگاه و هوشیار و مومن کلانشهر کرج خصوصا مردم فهیم و بابصیرت منطقه 6، دعوت نمود تا یک بار دیگر همچون همیشه با حماسه‌ آفرینی و حضور پرشور در صحنه‌، در روز ۲۲ بهمن، مشت‌های محکم و گره‌ خورده خود را بر دهان استکبار جهان به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل بکوبند و حماسه‌ای دیگر را رقم زنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود