19 بهمن 1394
شماره خبر: 158246

راه اندازی سیستم اعلام خطر و آماده باش به مرحله پیگیری رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

راه اندازی سیستم اعلام خطر و آماده باش به مرحله پیگیری رسید


مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از پیگیری این سازمان به منظور راه اندازی سیستم اعلام خطر و آماده باش در تمامی مراکز تسهیلاتی خبر داد.
علیرضا رحیمی با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه اقدام فوق در راستای بهبود و ارتقاء روش ها خدمت رسانی پیگیری می شود، اظهار داشت: سازمان خدمات موتوری با توجه به نقش سازمانی خود در اجرای عملیات های عمران شهری همچنین اجرای عملیات آماده باش در مواقع لازم از جمله پیشگیری از بحران های احتمالی ناشی از بارش نزولات آسمانی در راستای بهبود عملکرد و سرعت بخشیدن به انجام رسالتها و وظایف پیش بینی شده تلاش می کند. این مسئول اضافه کرد: سرعت در اجرای عملیات نباید از کیفیت عملکرد بکاهد به همین دلیل دوره های آموزشی به این منظور برای کارکنان و رانندگان خودروهای سبک و سنگین برگزار شده است و این افراد با اتمام این دوره ها وظایف خود را با رعایت کیفیت در کم ترین زمان ممکن انجام می دهند. وی، پیگیری نصب GPS روی خودروهای سازمان خدمات موتوری را از دیگر اقدامات سازمان که زمینه را برای بهبود عملکرد سازمان به نحو موثری فراهم می کند، نام برد و افزود: این مهم به منظور کنترل دقیق نحوه خدمت رسانی به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در ادامه سخنان خود به بررسی اتصال مراکز تسهیلاتی سازمان خدمات موتوری به شبکه فیبر نوری اشاره و هدف از اجرای این اقدام را ایجاد زیرساخت های لازم به منظور بهبود روش ها و کنترل صحیح فعالیت های سازمانی اعلام کرد. رحیمی با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح کیفیت کنترل و نظارت بر فعالیت های سازمان از اجرای طرح اتوماسیون پایش و کنترل در سازمان خدمات موتوری یاد کرد و افزود: سازمان در نظر دارد با اجرای این طرح علاوه بر فراهم آوردن امکان تبادل داده های مراکز تحت پوشش و ستاد مرکزی به صورت آنلاین، فعالیت های اجرایی در موتورپولها را به صورت لحظه ای تحت نظارت قرار دهد. این مسئول در پایان به تهیه منشور های عملکردی سازمان اشاره و بیان کرد: از آنجا که دانستن شرح وظایف در هر سازمانی از ضروریات است و سبب ارتقاء کیفیت عملکرد و بهره وری کارکنان می شود، منشورهای شرح وظایف رانندگان، فرآیند کار و شیوه نگهداری ماشین آلات در انبار تهیه و در اختیار تمامی موتور پولها، واحدهای سازمانی و انبار قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود