26 بهمن 1394
شماره خبر: 158683

محوریت اجرای پروژه های عمرانی در کرج رفع معضل ترافیک است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 محوریت اجرای پروژه های عمرانی در کرج رفع معضل ترافیک است


رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بسیاری از پروژه های عمرانی این کلانشهر با محوریت رفع معضل ترافیک شهری اجرایی می شوند.
محمود دادگو، اظهار داشت: ترافیک در البرز از خط قرمز عبور کرده و سالانه خسارت های سنگین مالی و جانی را به همراه دارد و همچنین سلامت شهروندان و محیط زیست را نیز به مخاطره جدی انداخته است.
وی، ضمن استقبال از برگزاری مراسم افتتاحیه ساده و مردمی، گشایش پروژه اتصال باند تندرو به کندروی بلوار شورای اسلامی شهر کرج آن را همسو با "اقتصاد مقاومتی" خواند و عنوان کرد: گشایش پروژه الزاماً نیازمند حرکت های تبلیغی نیست و شهروندانی که از امروز شاهد روان سازی ترافیک در بلوارهای شورا، خلج آباد و استقلال خواهند بود، متوجه این خدمت می شوند. دادگو از هزینه کرد 30 میلیارد ریالی برای به ثمر نشستن این پروژه پس از موافقت شورای اسلامی شهر کرج خبر داد و اذعان داشت: پروژه های عمرانی و خدماتی در کرج رشد کرده و اکنون در پارلمان شهری برای تخصیص یک هزار میلیارد تومان جهت آغاز عملیات اجرایی بزرگراه شمالی در حال بحث و تبادل نظر کارشناسی می باشیم. رئیس پارلمان شهری کرج در ادامه گفت: یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت و قطار خدمت رسانی به شهروندان تحت هیچ شرایطی نباید متوقف شود و گشایش پروژه های عمرانی با ارزش ریالی میلیاردها تومان نیز حکایت از آن دارد که ما با موفقیت از دوران رکود درآمدی عبور کرده و با استفاده از راهبردهای "اقتصاد مقاومتی" موفق به ارائه خدمات شایسته ای به شهروندان گرامی شده ایم. وی افزود: تکمیل خط 2 مترو در آینده ای نزدیک یکی از هدفگذاری های جدی مدیریت شهری کرج برای سال های 95 و 96 است و در همین ارتباط بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت در 4 فاز جداگانه منتشر و اراضی بلوار جمهوری نیز با هدف تزریق به این پروژه ملی به فروش گذاشته می شود. دادگو در پایان بیان داشت: رسالت اصلی و اساسی ما خدمت رسانی به مردم فهیم و شریف است و گرچه رکود صنعت ساختمان سازی به ایجاد نوساناتی در درآمدزایی شهرداری کرج منتهی گردیده است اما با استفاده از مبانی "اقتصاد مقاومتی" و بهره گیری از نظرات کارشناسان شهری، موفق به دور زدن شرایط کنونی شده ایم و پروژه های عمرانی بدون تاخیر و حتی زودتر از موعد مقرر تقدیم شهروندان می شوند.

ميهمان
پاسخ 26/11/1394 - 13:39 مویدی
گویا جناب دادگو از آشفته بازار وضعیت شهر بی اطلاع هستند این پروژه ها نه تنها بار ترافیکی از شهر نکاسته بلکه به دلیل بی تدبیری مدیران شهری و پی کفایتی پیمانکاران به دلیل مدت زمان طولانی انجام پروژه ها و شروع همه طرح ها با هم به شدت سیمای شهر را زشت و ترافیک شهر را یه شدت سنگین کرده اشت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود