27 بهمن 1394
شماره خبر: 158802

مسابقه بزرگ دوچرخه سواری در کرج برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسابقه بزرگ دوچرخه سواری در کرج برگزار می‌شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسابقه بزرگ دوچرخه سواری سومین جشنواره محلات کرج در روز جمعه ۳۰ بهمن ماه خبر داد.
حسین عربیان اظهار کرد: این همایش از ساعت ۹ صبح و در رده سنی آزاد در مسیر ۳ کیلومتری بلوار ماهان غربی کرج به انجام می رسد. وی افزود: ثبت نام برای حضور در این مسابقه در روزهای گذشته و در مراکز ورزشی تحت پوشش شهرداری و پایگاه های بسیج انجام شده است با این حال در روز برگزاری مسابقه هم امکان ثبت نام و شرکت در این رویداد ورزشی برای علاقمندان وجود دارد. عربیان با بیان اینکه تاکنون ۶۰ درصد رشته های ورزشی سومین جشنواره محلات کرج برگزار شده است گفت: آمادگی جسمانی، دارت، کونگ فو، تکواندو، بسکتبال، سورنا وکوهپیمایی را برگزار کرده ایم وبا معرفی نفرات وتیم های برتر به پایان رسیده است. وی تصریح کرد: در رشته فوتسال، گل کوچک و والیبال نیز مسابقات مناطق به پایان رسیده است و طی روزهای آینده مسابقات قهرمان قهرمانان مناطق ۱۲ گانه برگزار می شود.
عربیان ادامه داد: مسابقات طبق زمان بندی پیش بینی شده جلو رفته است و با توجه به مسابقات باقیمانده حداکثر تا ۱۵ اسفندماه به پایان خواهد رسید. رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با اشاره به همکاری مطلوب بسیج وهیئت های ورزشی شهرستان کرج در برگزاری این دوره از مسابقات گفت: در سایه یک همکاری جمعی مسابقات در سطح کیفی خوبی به انجام رسیده است. وی در پایان گفت: مشارکت ۲۵ هزار نفری اقشار مختلف مردم در دوره سوم جشنواره نکته بارز و مهم این رویداد ورزشی بود و از اینکه بانی این اتفاق فرخنده بوده ایم خوشنودیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود