2 اسفند 1394
شماره خبر: 159057

بیش از 4 هزار متر طول عملیات جدولگذاری در منطقه 9 کرج اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 4 هزار متر طول عملیات جدولگذاری در منطقه 9 کرج اجرایی شد


سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 4 هزار متر طول عملیات جدولگذاری در 18 نقطه از معابر و محلات سطح این منطقه به اجرا درآمده است.
حسین عطایی عنوان کرد: اجرای پروژه های عمرانی به عنوان طرح هایی برای توسعه و آبادانی شهر بسیار حائز اهمیت بوده و شهر تحت تاثیر اجرای این پروژه ها تحولات ساختاری مثبتی را پیدا می کند.
سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج با اشاره به اهمیت مناسب سازی معابر در زمینه جدولگذاری و بهسازی آسفالت، اظهار داشت: حوزه عمران منطقه در این راستا اقدام به اجرای عملیات پیاده رو سازی و جدول گذاری برخی معابر سطح منطقه کرد که این مهم به طول بیش از 4 هزار و 477 متر طول از ابتدای سال جاری تا کنون محقق شده است. عطایی افزود: عملیات جدولگذاری و بهسازی آسفالت در تمامی معابر محلات چهار صد دستگاه، کوی ولیعصر (ع)، دولت آباد، اراضی انصاری اجرایی شده است که این امر موجب سهولت در تردد شهروندان شده و رضایت حداکثری آنها را نیز به همراه داشته است. این مسئول هدف از اجرای این پروژه ها را ارتقای سطح كیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری دانست و گفت: تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های شهر از دیگر اهداف اجرای اینگونه طرح ها می باشد. وی در پایان به ادامه عملیات پیاده رو سازی و جدول گذاری در سطح معابر منطقه 9 شهرداری کرج تا پایان سال 94 اشاره کرد و افزود: این عملیات با هدف تامین نیازهای به حق شهروندان و افزایش رفاه آنها در دستور کار حوزه عمران منطقه قرار گرفته است و با رعایت استاندارهای لازم و نظارت بر حسن انجام کار همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود