3 اسفند 1394
شماره خبر: 159166

بسیج؛ مردم را به مشاركت حداكثری در انتخابات دعوت كند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بسیج؛ مردم را به مشاركت حداكثری در انتخابات دعوت كند


مشاور شهردار و فرمانده بسیج حوزه 8 سیدالشهداء شهرداری کرج، نقش فرماندهان و اعضای پایگاه های بسیج در انتخابات را بی بدیل خواند و از بسیجیان خواست تا مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.
سرهنگ پاسدار غلام قربانی در نشست مشترک با مدیرعامل، فرمانده و اعضای پایگاه بسیج امام خمینی(ره) سازمان پارکها با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در انتخابات پیش رو خواهیم توانست که مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشیم، مشارکتی که ناامید کننده دشمنان و دفع کننده توطئه علیه ایران اسلامی است. وی با بیان اینکه هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در سرنوشت نظام از اهمیت بسزایی برخوردار هستند، افزود: تمامی رسانه‌های خارجی و خبرگزاری‌ها از ماه‌ها پیش توجه خود را به این دو رویداد عظیم اسلامی جلب کرده‌اند تا میزان حضور مردم در انتخابات را رصد کنند. این مسئول با بیان اینکه انتخابات یکی از مؤلفه‌های قدرت هر نظام است، ادامه داد: حضور مردم در انتخابات بیان‌گر پشتیبانی و حمایت مردم از ساختار نظام حکومتی است.
قربانی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده شکوه نظام جمهوری اسلامی به جهان است، عنوان کرد: انتخابات یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام است که از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته و از این به بعد نیز ادامه خواهد داشت.
تقدیر از فعالیتهای مطلوب پایگاه بسیج امام خمینی(ره) سازمان پارکها
مشاور شهردار و فرمانده بسیج حوزه 8 سیدالشهدا شهرداری کرج با بیان اینکه مردم در هفتم اسفند در شعب اخذ رأی حضور حداکثری خواهند داشت، یادآور شد: مشارکت حداکثری پای صندوقهای رای از اولویتهای مهم در وضعیت کنونی است. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پویایی و فعالیت مطلوب و ویژه پایگاه بسیج امام خمینی(ره) سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اظهار داشت: به جرأت می توان گفت که این پایگاه یکی از برترین و فعال ترین پایگاه های بسیج در سطح سازمانها و مناطق تابعه شهرداری کرج است که تاکنون توانسته به نحو شایسته ای رسالتها و وظایف خود را انجام دهد.
این مسئول گفت: تشکیل حلقه های صالحین، برپایی نماز جماعت، برگزاری جلسات قرائت قرآن، مسابقات فرهنگی و ورزشی و دینی، انعکاس و انتشار اخبار، ارسال پیامکهای مناسبتی و ... از جمله فعالیتهای این پایگاه است که جای تقدیر و تشکر دارد.
حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده شکوه نظام جمهوری اسلامی به جهان است
در ادامه این نشست مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج نیز اظهار داشت: انتخابات امسال در شرایطی برگزار می شود که ملت بزرگ ما طعم شیرین پیروزی در مذاکرات هسته ای را می چشند و در پایان سالی که به تدبیر رهبری «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام گرفت بار دیگر حماسه می آفرینند. محمدرضا زین العابدینی با بیان اینکه مردم در ۷ اسفند یک مأموریت مهم بر عهده ‌دارند و آن‌هم حضور حداکثری در انتخابات است، عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده شکوه نظام جمهوری اسلامی به جهان است. وی اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور را در برابر تهدیدهای مختلف تضمین می‌کند و نشانه ای از همبستگی، اتحاد و انسجام مردم است. این مسئول متذکر شد: باید بدانیم حضور پر شور ما در انتخابات تقویت نظام اسلامی را برای ما در پی خواهد داشت، پس همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند نباید بهانه به دست دشمن داد. زین العابدینی در ادامه سخنان خود از فعالیتهای پایگاه بسیج امام خمینی(ره) سازمان در راستای ترویج فرهنگ ناب بسیجی در سازمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: طی سال جاری اقدامات ویژه ای از سوی این پایگاه در زمینه های مختلف عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اشاعه منویات رهبر معظم انقلاب بین پرسنل و ... انجام شده که قابل تقدیر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود