9 اسفند 1394
شماره خبر: 159480

خدمات اداری شهرداری چهارباغ الکترونیکی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خدمات اداری شهرداری چهارباغ الکترونیکی شد


معاون اداری مالی شهرداری چهارباغ استان البرز اعلام کرد که با هدف خدمات رسانی سریع به ارباب رجوع ف خدمات اداری این شهرستان تمام الکترونیک شد.
مهرداد زارعی اظهار داشت: طرح اتوماسیون اداری با هدف تسریع امور و پاسخگویی سریع به استعلام ها در تمامیبخش های شهرداری ، ارتقای بهره وری در سیستم، افزایش امنیت در مکاتبات، تکریم ارباب رجوع، سرعت پاسخگویی به مراجعه کنندگان و افزایش دقت در جمع آوری و ثبت اطلاعات در این شهرداری راه اندازی شده است. وی درخصوص مزایای این سیستم اظهار داشت: کنترل گردش الکترونیکی کلیه مکاتبات داخل سازمانی و بالا بردن سرعت گردش مکاتبات، امکان جستجو در مجموعه اطلاعات مربوط به مکاتبات، دسترسی سریع به اطلاعات و در نتیجه سرعت در پاسخگویی به مراجعان، نظارت بر عملکرد کاربران و سرعت در پیگیری و رفع مشکلات، حذف عملیات بایگانی، دسترسی به نامه های کاغذی و استفاده بهینه از فضاهای مربوط به بایگانی، امکان صدور گزارش ها و نمودارهای آماری و کاربردی برای بررسی وضعیت مکاتبات از مزیت های این طرح است. زارعی گفت: امکان کنترل و پیگیری نامه های ارجاع داده شده به هر فرد توسط خودش و عدم نیاز به گردش دستی نامه در سازمان و کاهش کار افراد ثبت کننده نامه ها، امکان ارائه اطلاعات به ارباب رجوع نسبت به وضعیت هر نامه در هر بخش، استفاده از سرویس های رایانه ای برای یادآوری زمان اقدام به نامه ها و جلوگیری از تاخیر، امکان کنترل وضعیت گردش یک نامه و موقعیت کنونی آن در هر نقطه، نگهداری اطلاعات بصورت الکترونیکی، به وجود آمدن روش های مناسب اداری، تسهیل در ثبت و گردش مکاتبات در صورت بالا بودن حجم مکاتبات از دیگر مزیت ها است.
وی هزینه صرف شده برای اجرای طرح اتوماسیون اداری را رقمی بالغ بر یک میلیاردریال اعلام کرد. معاون اداری ومالی شهرداری چهارباغ اظهار امیدواری کرد که با همکاری پرسنل اداری شهرداری و تلاش های فراوان آنان جهت اجرای طرح اتوماسیون اداری، روز به روز شاهد بهبود روند پاسخگویی به مردم چهارباغ و افزایش سطح رضایتمندی آنان از مجموعه مدیریت شهری باشیم. شهر50 هزار نفری چهارباغ در شرق شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود