12 بهمن 1393
شماره خبر: 136780

سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج به سیستم اتوماسیون مجهز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج به سیستم اتوماسیون مجهز شد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از ایجاد اتوماسیون اداری در این نهاد به منظور افزایش راندمان کاری و کاهش بروکراسی اداری خبر داد.
رضا زین العابدینی با اشاره به نقش مهم سیستم اتوماسیون اداری، اظهار داشت: با استفاده از این سیستم سطح خدمات رسانی به مراجعان از طریق تسریع، دقت، امنیت و صرفه جویی در وقت و هزینه ارتقا می یابد. این مسئول با بیان اینکه ازین پس تمام مکاتبات اداری در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بدون کاغذ پیگیری می شود، صرفه جویی در مصرف کاغذ را از دیگر مزایای استفاده از این سیستم ذکر و عنوان کرد: با تحقق این مهم کمک شایانی به جلوگیری از قطع شدن درختان در راستای حفظ محیط زیست می شود.
وی، ثبت و نگهداری سوابق در حجم کمتر، به حداقل رسیدن توقف، اشتباه، تکرار و بیهوده کاری در عملیات ثبت اسناد و مدارک، ردیابی امور و پیگیری به موقع مراحل کار، مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان و مدیریت متمرکز و ایجاد شفاف سازی در مراحل گردش اسناد را از دیگر مزایای ایجاد اتوماسیون اداری در سازمان اعلام کرد. زین العابدینی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهروندان در ادارات، تاخیر در روند پیگیری مکاتبات و نامه نگاری ها است، مطمئن ترین راه برای رفع این مشکل را ارجاع تمام درخواست ها از طریق سیستم رایانه و اتوماسیون اداری عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود