12 اسفند 1394
شماره خبر: 159654

اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد کرج


در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج ۲ میلیارد تومان اعتباری که برای پارک موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده بود به بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) اختصاص یافت.
جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج امروز در سالن جلسات این شورا برگزار شد و لوایح مربوط به اعتبارات سازمان‌های شهرداری کرج مورد بحث و بررسی و در نهایت تصویب قرار گرفت.
بر این اساس لایحه طرح خرید ماشین‌آلات و وسایل نقلیه، خرید سطل‌های مکانیزه و پارکی و نیز نورپردازی شهری با اعتبار 14 میلیارد تومان، توسط اعضای شورای اسلامی شهر کرج به تصویب رسید.
حسام عباسی، عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه زیباسازی باید ترافیک بصری موجود در شهر را کاهش دهد، اظهار داشت: این در حالی است که این سازمان تا کنون ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی را در سطح شهر انجام نداده است. لایحه 200 میلیون تومان اعتبار برای کمک به مساجد و نمازخانه‌ها برای هریک از مناطق شهرداری کرج و نیز 150 میلیون تومان برای تجهیز و احداث نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مدارس نیز در این جلسه تصویب شد. داوود وحیدی، عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع)، افزود: با توجه به اینکه گلزار شهدای امامزاده محمد(ع)، سومین گلزار شهدا در کشور محسوب می‌شود اما وضعیت مناسبی ندارد. بهنام محمودی، عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: مصلای کرج به عنوان یک نماد در این کلانشهر باید وضعیت بسیار خوبی داشته باشد و ساماندهی مصلا باید در دستور کار قرار گیرد. سعید فیروزگاه، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید به مصلای کرج نگاه ویژه شود و بازسازی آن هرچه سریعتر انجام شود.
بررسی برای خرید 10 دستگاه مینی لودر(باب‌کت) به مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون تومان نیز به فردا موکول شد که حجت‌الله غلامرضایی خرید این وسایل را نیاز سازمان دانست و بیان کرد: با توجه به خطراتی که در حوزه زلزله متوجه شهر کرج است، این وسایل و تجهیزات را باید برای مواقع بحران در نظر بگیریم. 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای مطالعه، تملک و احداث تقاطع راست‌گرد کلاک بالا به کلاک پایین مورد تصویب قرار گرفت. رضا شریفی، عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه وضعیت اتوبان مناسب نیست و ترافیک بسیار سنگینی دارد، گفت: برای رهایی از ترافیک خروجی کلاک، احداث تقاطع در این محدوده الزامی است اما باید مطالعات لازم در این حوزه صورت گیرد چراکه این یک پروژه ملی محسوب می‌شود. در این جلسه 2 میلیارد تومان اعتباری که برای پارک موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده بود، به بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) اختصاص یافت.


منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود