12 اسفند 1394
شماره خبر: 159662

منطقه 2 کرج با كاشت گل های فصلی به استقبال از بهار رفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 منطقه 2 کرج با كاشت گل های فصلی به استقبال از بهار رفت


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: در آستانه بهار 95، گل های فصلی تعویض شونده بنفشه، مينا چمني، شب بو، هميشه بهار و كلم زينتي در سطح فضای سبز این منطقه کاشته شد.
احمد رضا خلوصی عنوان کرد: با اشاره به نزدیک شدن فصل بهار و اهمیت زیباسازی شهر، کاشت گل‌های بهاری از سوی حوزه فضای سبز منطقه 2 شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفت.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج ایجاد فضای سبز را از ضرورت‌های مهم ایجاد ساختارهای شهری ذکر کرد و افزود: مراحل ارزیابی، طــراحی و کاشت متناسب با محـل، نظارت در حفـظ و نگهداری آن علاوه بر عملکرد مطلوب حوزه فضای سبز شهرداری ها مشارکت مردم را نیز می طلبد. خلوصی با تاکید بر بازپیرایی عرصه‌های فضای سبز موجود در شهر به ویژه در فصل بهار، عنوان کرد: از سیاست‌ها و برنامه‌های فضای سبز منطقه 2 شهرداری کرج نیز بازپیرایی و آماده سازی عرصه های سبز و در پی آن کاشت انواع گل‌های فصلی، بهاری و زینتی است. این مسئول خاطر نشان کرد: علاوه بر کاشت گل‌های فصلی، رزکاری در فضا و عرصه‌های پیش‌بینی شده در دستور کار حوزه فضای سبز منطقه قرار دارد، که این مهم نقش بسزایی در زیباسازی شهر ایفا می‌کند. وی با اشاره به اجرای عملیات جمع‌آوری علف‌های هرز از سطح فضای سبز منطقه 2 شهرداری کرج، بیان کرد: هرس، حذف پاجوش درختان معابر نیز از دیگر اقداماتی است که در منطقه انجام شده است.مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در پایان گفت: عرصه‌های فضای سبز با هدف زیباسازی و ایجاد آرامش ذهنی و همچنین پاکسازی و ایجاد طراوت محیط زیست گسترده می شوند و با توجه به کارکردهای مهم ایجاد فضای سبز و توسعه سرانه‌ این فضاها نیاز است توجه زیادی به حفظ و نگهداری از این عرصه‌ها شود.
بهسازی زمین بازی کودکان در پارک اطلسی
خلوصی در بخشی دیگر از سخنان خود به بهسازی زمین بازی کودکان با نصب وسایل بازی پلی اتیلن با کیفیت عالی و استاندارد در پارک اصلسی اشاره کرد و افزود: بمنظور ایمن سازی محوطه بازی و همچنین تعویض کلیه لوازم بازی کودکان و نصب ادوات بازی استاندارد و مطابق با اصول ایمنی ،تمامی وسایل بازی قدیمی جمع آوری و وسایل بازی جدید در حال نصب است. این مسئول از کف سازی محوطه بازی بچه ها خبر داد و بیان کرد: با استفاده از کف های عایق جدید، کودکان در آسایش و امنیت می توانند از فضای وسایل بازی استفاده کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود